تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۶۰۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمادگی بازارچه‌های تعاون روستایی برای توزیع مرحله دوم سبد کالا
معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان گفت: تمام بازارچه‌های تعاون روستایی برای توزیع سبد کالای مرحله دوم به مردم آمادگی کامل دارند.

احمدابراهیم ‌اخوت اظهارکرد: با وجود این‌که درخواست تعاون روستایی برای توزیع سبد کالا از طریق بازارچه‌های این اداره‌ به وسیله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تهران فرستاده شد اما مجوزی مبنی بر تایید این درخواست داده نشده است.

وی افزود: با این حال برخی شهرستان‌های استان با هماهنگی اداره بازرگانی مربوط به شهرستان خود کار توزیع سبد کالای مرحله قبل را به خوبی انجام دادند.

معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان تصریح‌کرد: در شهرستان‌ها کار توزیع سبد کالا توسط بازارچه‌ها به‌راحتی انجام شد اما متاسفانه در شهرستان اهواز، مجوزی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان داده نشد و این در حالی است که کلیه مناطق استان آمادگی کامل برای توزیع سبد کالا دارند.

اخوت تاکیدکرد: فروشگاه‌های تعاون روستایی در مناطق مختلف استان پراکنده هستند و در هر منطقه‌ای حداقل یک تا دو فروشگاه فعالیت دارند و این امر موجب می‌شود کار توزیع به راحتی انجام شود.

وی خاطرنشان‌کرد: احتمال دارد برای مرحله دوم توزیع سبد کالا مجوز لازم به شهرستان اهواز نیز داده شود و در این صورت کار توزیع با آمادگی کامل انجام می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار