تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۶۰۶۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نشستی صمیمی مطرح شد ؛
اعلام رضایت نمایندگان آبادان از مدیریت شهری
شهردار آبادان با حضور در دفاتر دو تن از نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با آنها دیدار و در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های پیش روی شهرداری در سال جدید به گفت‌وگو پرداخت.

شهردار آبادان صبح امروز با حضور در دفاتر دو تن از نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با آنها دیدار و در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های پیش روی شهرداری در سال جدید به گفت‌وگو پرداخت.

در این دیدار صمیمی شهردار آبادان ضمن تبریک سال جدید به سیدحسین دهدشتی و محمدسعید انصاری به توضیح برنامه‌های پیش روی شهرداری در سال جدید پرداخت و به پروژه‌ها و طرح‌های اولویت‌دار شهرداری اشاره کرد.

در این دیدارها محمودرضا شیرازی با اشاره به عزم و همت تمام مسئولان شهری جهت توسعه و آبادانی منطقه، اظهار کرد: مجموعه شهرداری با تمام توان پروژه‌ها و طرح‌هایی که محرک توسعه شهری باشد را تعریف کرده است که اجرایی کردن این طرح‌ها و پروژه‌ها، همکاری و حمایت تمام ارگان‌ها و نهادها و به خصوص مسئولان و شهروندان بزرگوار را می‌طلبد که در این میان نقش نمایندگان محترم بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: حضور در بین مردم، رویکرد میدانی مبتنی بر واقع‌گرایی، نیازسنجی و اولویت‌بندی مشکلات و درگیر نمودن شهروندان با امور شهری جهت بهره‌گیری از مشارکت فعالانه آنها از راهبردهای اصلی شهرداری و عوامل موفقیت مجموعه شهرداری آبادان بوده است.

شیرازی در بخش دیگری از این نشست گفت: در واقع موفقیت‌های شهرداری در سال‌های اخیر در کنار عوامل بیان شده، نتیجه برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و اتخاذ استراتژی هدفمند و همچنین حمایت و همکاری مسئولان استان و شهرستان و حسن نظر و تعامل بسیار نزدیک و سازنده همه اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش مجدانه و صادقانه همکاران شهرداری و نیز مشارکت شهروندان بوده است.

وی در ادامه با یادآوری اینکه عینی‌ترین عملکرد شهرداری فعالیت‌های عمرانی است، اضافه کرد: امروز فعالیت‌های عمرانی شهرداری آبادان از هر جهت تبلور و تجلی کار گروهی است و تبدیل شهر به کارگاه عمرانی مصداق بارز توسعه پایدار شهری است که ارمغان آن برای شهروندان عمران و آبادی و سازندگی شهر است.

مدیر ارشد شهری آبادان همچنین به مشکلات عدیده پیش روی شهر و شهرداری پرداخت و گفت: البته در هر کار اجرایی انتقاداتی وجود دارد که این موضوع طبیعی و اجتناب ‌ناپذیر است.

شیرازی، خدمت به نظام جمهوری اسلامی در هر برهه از زمان را اساس و اصل کار خود عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان و مدیران شهری باید خدمت بی‌منت و صادقانه به نظام جمهوری اسلامی ایران را اساس کار خود قرار داده و با عزم ملی و مدیریت جهادی در این مسیر ثابت قدم باشند.

وی عنوان داشت: امروز آسفالت معابر و کوچه‌ها، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و بهسازی معابر، رفت و روب، جمع‌آوری پسماندها، توسعه و احیای فضای سبز، توجه به امور فرهنگی و ارزشی و ... به یک کار روتین و سیستماتیک تبدیل شده و به همین دلیل مدیریت شهری بخش اعظم توجه و توان خود را به پروژه‌های تحول‌آفرین اساسی دیگری معطوف نموده که ارمغان این تلاش‌ها در آینده نزدیک برای شهروندان بیش از پیش نمایان خواهد شد.

در ادامه این دیدار نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک سال جدید و تشکر از ایده‌ها و طرح‌های شهرداری، عملکرد مدیریت شهری آبادان را قابل تحسین دانسته و گفتند: با توجه به طرح‌های کوچک و بزرگی که در گوشه و کنار شهر اجرا شده، عموم مردم از عملکرد شهردار و شهرداری رضایت دارند.

آنها ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری چنین نشست‌هایی،عملکرد شهردار آبادان را نیز قابل دفاع عنوان و اظهار داشتند: حمایت و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در شهر امری مهم و ضروری است زیرا رضایت مندی شهروندان از عملکرد شهرداری از مهمترین اهداف این مجموعه است که باید در این راه به صورت قانونی عمل کند و به مهمترین هدف خود که همان امر مهم خدمت رسانی است دست یابد.

نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه، ضمن درخواست از مدیر ارشد شهری آبادان مبنی بر توجه به مناطق کم برخوردار خاطرنشان ساختند: خوشبختانه در طی چند وقت اخیر اقدامات خوبی از سوی شهرداری صورت گرفته است که باید تداوم داشته باشد و در راه خدمت رسانی و رسیدن به نقاط مختلف از سطح شهر تفاوتی نداشته باشد و شهروندان در جای جای این شهر از خدمات شهرداری به صورت یکسان بهره ببرند.

شهردار آبادان در پایان این نشست خاطرنشان کرد: بدون شک بنده و اعضای شورای شهر و همکارانم در مجموعه شهرداری هرگز به آنچه تاکنون انجام شده قانع و راضی نبوده‌ایم و همه تلاش خود را جهت سربلندی و توسعه بیشتر شهر و ارائه خدمات شایسته تر به شهروندان فهیم و قدردان آبادانی به کار خواهیم بست ضمن اینکه ابراز رضایت نمایندگان و دیگر مسئولان و شهروندان انگیزه و بار مسئولیت ما را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار