تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۰۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:
تامین آب شرب خوزستان از سد کارون 3
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: آب شرب شهرهای ایذه، باغملک، رود زرد و رامهرمز از سد کارون 3 تامین می‌شود و این موضوع در دست مطالعه قرار دارد.

شمس‌اله بهمئی امروز اظهار کرد: در رابطه با آب شرب این شهرستان در سال گذشته سه نشست با دو وزیر داشتیم و سه گزینه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را مدنظر قرار دادیم که در حال حاضر گزینه کوتاه مدت آن با حفر چاه‌هایی در اطراف رامهرمز اجرا شده است.

وی ادامه داد: طرح میان مدت ما سد جره است که در حال آزمایش و انجام مراحل مختلف هستیم و منتظریم ببینیم تا چه اندازه آزمایشات جواب خواهد داد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح بلند مدت ما استفاده از آب کارون است و پروژه‌ای را تعریف کرده‌ایم که شامل شهرهای ایذه، باغملک، رود زرد و رامهرمز است که از آب بالا دست سد کارون سه اجرایی شود.

وی افزود: طرح بزرگ فاضلاب رامهرمز که سال‌ها راکد مانده بود هم اکنون به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به زودی تصفیه‌خانه فاضلاب آن نیز افتتاح خواهد شد.

بهمئی همچنین عنوان کرد: قرار بر این بود که پیمانکار فاضلاب با حفاری هر کوچه و اتمام لوله‌گذاری، محل‌های حفاری را به سرعت آسفالت نماید تا مردم گرفتار مشکلات نشوند اما متاسفانه آنچنان که باید عملی نشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد در سال جاری هر چه سریع‌تر طرح بزرگ فاضلاب رامهرمز با کیفیتی برتر و رضایتمندی بیشتر مردم به پایان برسد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار