تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۰۷۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شاهوارپور:
تعداد کاروان‌ راهیان نور در حال افزایش است
فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: تعداد کاروان‌های راهیان نور در حال افزایش است و حركت راهيان نور باید همچنان تداوم داشته باشد.

سردار حسن شاهوارپور در مراسم گردهمایی و آیین تجلیل از فعالان و خادمین ستاد راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر استان كه امروز(دوشنبه) در استانداري خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: کاروان‌های راهیان نور با حرکت خودجوش خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران علاقمند به تجدید میثاق با محل‌هاي شهادت شهدا از یک اتوبوس شروع شد و تا به کاروان‌های امروز رسیده است.

وی افزود: کاروان‌های راهیان نور از 3 گروه تشکیل می‌شود که شامل راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و عمومی است. راهیان نور دانش‌آموزی مجموعه بسیج آموزش و پرورش است که از مهرماه با جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر به صورت انبوه در مناطق جنوبی استان سرریز شدند. همچنین امسال 500 هزار نفر راهیان نور دانشجویی از کل کشور به خوزستان سفر کردند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به تدابیر خدمات رسانی به راهیان نور اظهار کرد: همه بخش‌های استان از جمله پلیس راهور، اورژانس جاده‌ای نیروی انتظامی و بخش‌های دیگر در خدمات‌رسانی و تامین امنیت این زائران نقش بسزایی ایفا کردند.

شاهوارپور بیان کرد: امسال بالغ بر 100 هزار زائر در اردوگاه‌ها و 2 میلیون 500 هزار نفر نيز به صورت متفرقه در مناطق جنوبی استان، اسکان داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش برنامه‌های فرهنگی نیز 445 نفر عملیات‌هاي 8 سال دفاع مقدس را برای کاروان‌های راهیان نور بازگو کردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار