تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۰۷۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساختن 40 مجتمع بین‌راهی برای جذب گردشگران
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: با همکاری اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های باربری در حال احداث 40 مجتمع بین‌راهی با مشارکت بخش خصوصی هستیم.

افشین حیدری در گردهمایی و آیین تجلیل از فعالان و خادمین ستاد راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان که امروز (دوشنبه) در  استانداری برگزار شد با بیان این که گردشگری یک سمفونی است که همه باید در آن مشارکت داشته باشند، اظهار کرد: به مردم خوزستان نوید می‌دهم که امسال آهنگ گردشگری در استان نواخته شد.

وی افزود: برای توسعه جاذبه‌های گردشگری استان مجلس مصوبه‌ای را تحت عنوان اختصاص يك درصد از اعتبارات صندوق ذخیره ارزی به توسعه جاذبه‌های گردشگری تصویب کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تصريح کرد: ضعيف و عقب بودن استان در ساخت هتل‌ها انکارناپذیر است و کمبود اعتبارات سرمایه‌گذاران زیادی را بلاتکلیف کرده است.

حیدری ادامه داد: در بخش جاذبه‌های گردشگری مناطق محروم بنیاد برکت و صندوق ذخیره ارزی اقدامات خوبی را در این راستا انجام می‌دهند. همچنین طراحی تله کابین در مناطق مختلف استان نیز در حال انجام است.

او خاطرنشان کرد: با توجه به این‌ که خوزستان دومین مقصد سفر کشور است با استفاده از ظرفیت‌های موجود قطعا می‌توانیم در گردشگری خوزستان را در منطقه خاورمیانه مطرح کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار