تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۶۰۷۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد ؛
کشف و انهدام800 کیلوگرم مواد مخدر
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 800 کیلوگرم مواد مخدر در هفته مبارزه با مواد مخدر در خوزستان خبر داد.

سردار محمدرضا اسحاقی در نشست شورای مبارزه با موادمخدر خوزستان که دیروز در استانداری خوزستان برگزارشد اظهارکرد: سال گذشته سال موفقی برای پلیس بود به دلیل آنکه توانستیم در حوزه موادمخدر عملکرد بهتری نسبت به سال 1391 داشته باشیم.

وی ادامه داد: در سال 92 شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر 12بار تشکیل جلسه داد که در آن جلسات مصوبات زیادی تصویب شد که بخش زیادی از آن‌ها اکنون در حال اجرا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خوزستان اضافه کرد: از روزی که مقتدایی استاندار خوزستان شد تاکنون شش جلسه شورای مبارزه با موادمخدر خوزستان برگزار شده که در تمام آن‌ها حضور داشته و این نشان دهنده اهمیت این موضوع برای نماینده عالی دولت در استان است که بایستی از او تشکر کنم.

وی ادامه داد: تعداد قاچاقچیان و خرده فروشان موامخدر که سال گذشته دستگیر کردیم نسبت به سال 91 رشد 40 درصدی داشته است همچنین تعداد عملیات‌های پلیس نسبت به سال 91 در این حوزه رشد هفت درصدی داشته است.

اسحاقی با اشاره به هفته مبارزه با موادمخدر در خوزستان اضافه کرد: این هفته بنابر پیشنهاد استاندار از 4بهمن تا 10بهمن ماه سال 92 بود که با استقبال مردم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این هفته محور برنامه‌های ما، اجتماعی کردن مبارزه باموادمخدر، ارتقا سطح درمان و پیشگیری، جمع آوری معتادان پرخطر و برهم زدن عرضه و تقاضای موادمخدر بود.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در پایان اذعان داشت: 800 کیلوگرم مواد مخدر هفته مبارزه با مواد مخدر در خوزستان کشف و منهدم شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار