تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۶۰۷۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون مبارزه با مواد مخدر کشور:
سالانه3میلیارددلارسودنصیب‌قاچاقچیان‌موادمخدر
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: سالانه سه میلیارد دلار سود نصیب قاچاقچیان ایرانی مواد مخدر می‌شود برای همین از مسئولان می‌خواهم کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان موادمخدر را باشدت پیگیری کنند.

بابک دین‌پرست در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته 570 تن مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شد و در این خصوص نیز 270 هزار نفر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ایران با این میزان کشفیات جزء کشورهای مطرح دنیا است که به مبارزه با موادمخدر پرداخته است.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی مبارزه با موادمخدر کشور اضافه کرد: افکار عمومی از وضعیت موادمخدر نگرانی دارند و خواسته‌های به حقی هم مطرح کرده‌اند که باید پیگیری شود که یکی از آن‌ها دسترسی راحت به موادمخدر و دیگری حضور معتادان در خیابان‌ها‌‌ست.

وی ادامه داد: سالانه 3 میلیارد دلار سود نسیب قاچاقچیان ایرانی موادمخدر می‌شود برای همین از مسئولان می‌خواهم کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان موادمخدر را باشدت پیگیری کنند.

دین‌پرست بیان کرد: همچنین از مسئولان استان می‌خواهم 10 درصد از بودجه فرهنگی استان را به اقدامات مبارزه با مواد مخدر اختصاص دهند تا وضعیت مبارزه با موادمخدر بهتر از گذشته شود.

وی به اقداماتی که در حال انجام است اشاره و عنوان کرد: شناسایی دانش‌آموزان معتاد برای درمان آن‌ها است و دیگر هیچ دانش آموز معتادی به این دلیل از مدارس اخراج نخواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار