تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۶۰۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری ماهشهر خبر داد ؛
تشکیل نهضت عمل در شهرستان ماهشهر
سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر از تشکیل نهضت عمل در این شهرستان و تشکیل 6 کارگروه برای پیگیری و تحقق اهداف این نهضت خبر داد.

منصور قمر امروز اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است و معظم له با منویات مدبرانه خود حجت را بر همه مسئولان و مدیران تمام کرده‌اند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر در ادامه به مشکلات این شهرستان و توابع آن اشاره کرد و اذعان داشت: در بحث مدیریت جهادی وضعیت و مشکلات شهرستان بندر ماهشهر و توابع، وظیفه را بر دوش مسئولان این منطقه دوچندان می‌کند.

قمر ادامه داد: با توجه به امکانات و امنیت بسیار خوبی که امروزه در کشور وجود دارد همه ما مسئولان را به کار جهادی ترغیب می‌کند که باید این مدیریت جهادی در شهرستان بندر ماهشهر نیز تحقق یافته و در این رابطه هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار مسافران نوروزی امسال در شهرستان ماهشهر اشاره کرد و گفت: آمار مسافران نوروزی امسال نسبت به سال گذشته افزایش بسیار چشمگیری داشته که البته به این آمارها دلخوش نیستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر با تأکید بر استفاده مدیران و مسئولان از خلاقیت و ابتکار خود برای رفع مشکلات و توسعه منطقه، متذکر شد: مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید از خلاقیت و ابتکار خود استفاده کنند و از این خلاقیت برای رفع مشکلات و توسعه شهرستان به خوبی بهره بگیرند.

قمر افزود: نیازها و مشکلات شهرستان بندر ماهشهر مشخص است و مدیران و مسئولان باید با مدیریت جهادی در راستای رفع آنها تلاش بی‌وقفه کنند.

وی در ادامه از تشکیل نهضت عمل در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و بیان داشت: برای تحقق اهداف این نهضت، 6 کمیته را تشکیل خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: این کمیته‌های شش‌گانه شامل کمیته اقتصادی و اشتغال‌زایی، کمیته فرهنگی، کمیته تفریحی، کمیته ورزشی، کمیته امنیتی و کمیته سلامت است که اعضای آن را اعضای شورای اداری شهرستان تشکیل می‌دهند.

قمر تأکید کرد: با تشکیل این کمیته‌ها باید به سمت کار عملی و توسعه برویم و آنچه در این راستا فرمانداری تمام تلاش خود را برای رفع موانع اجرایی و اداری به کار خواهد بست.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با تشکیل نهضت عمل و کمیته‌های شش‌گانه، اگر کوچکترین کوتاهی از سوی مدیران و مسئولان در راستای اهداف این نهضت صورت بگیرد به هیچ عنوان قابل بخشش نیست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار