تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۰۸۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط نیروی انتظامی خرمشهر صورت گرفت ؛
انهدام باند جعل و کلاهبرداری در خرمشهر
فرمانده انتظامی خرمشهر از انهدام باند جعل و کلاهبرداری و اعتراف متهمان به 13 فقره جعل و کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

به نقل از دادگستری خوزستان، نادر سهیلی اظهار کرد: ماموران پلیس اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی موفق به دستگیری چهار تن از اعضای یک باند جعل و کلاهبرداری در خرمشهر شدند.

وی اذعان کرد: اعضای این باند با طراحی شیوه‌های فریبکارانه و جعل مهرهای دولتی از مردم در قالب معاملات و تسهیلات بانکی کلاهبرداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر به اعتراف متهمان به 13 فقره کلاهبرداری اشاره کرد و افزود: این متهمان به 13 فقره کلاهبرداری با جعل مدارک متفاوت از ارگان‌های مختلف اعتراف کردند.

وی در ادامه با ذکر برخی از جزئیات کلاهبرداری به نقش معاون یکی از بانک‌های شهر در این کلاهبرداری‌ها اشاره داشت و عنوان کرد: در جمع دستگیرشدگان معاون یکی از بانک‌های سطح شهرستان نیز دیده می‌شود که با همکاری اعضای باند، به تنظیم مدارک جعلی از قبیل گواهی اشتغال به کار ـ فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق از شرکت‌های مختلف و ادارات دولتی پرداخته و به ضمانت افراد متقاضی وام و بدون ضامن با اخذ مبلغ 10 تا 30 میلیون ریال از آنها با مدارک جعلی اقدام کرده است.

سهیلی در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: کلاهبرداری ، خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار