تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۰۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عباسی:
آمادگی 50 مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در اهواز
مسئول امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از اعلام آمادگی 50 مسجد برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در اهواز خبر داد.

علیرضا عباسی گفت: 24 فروردین سال جاری آخرین مهلت اعلام آمادگی مساجد برای برگزاری مراسم اعتکاف بوده است که استقبال مساجد برای ثبت نام همچنان ادامه دارد و بر این اساس احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال 92 اولین سال ثبت نام معتکفین به صورت اینترنتی بوده است، افزود: در این سال از مجموع معتکفین 41 درصد برادران و 59 درصد را خواهران تشکیل داده بود که از این جمعیت 82 درصد معتکفین شهری و 18 درصد روستایی بوده اند و همچنین 318 مسجد متولی برگزاری این مراسم بوده اند.

مسئول امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران و کارشناسان دفاتر اداری در سطح استان و مدیران فرهنگی برگزار کننده اعتکاف در مساجد برای تسلط بر فرایند ثبت نام و ارتقا سطح خدمات در مساجد و مرتفع ساختن مشکلات احتمالی در فرایند ثبت نام معتکفین خبر داد و گفت: زمان برگزاری این جلسات متعاقبا اعلام خواهد شد.

عباسی اظهار کرد: ثبت نام مساجد به صورت مرحله ای در حال اجراست و معتکفین می توانند در بازه زمانی تعریف شده مسجد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: از معتکفین خواهشمندیم فرایند ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند و هر چه ثبت نام را در بازه زمانی اول انجام دهند قطعا مشکلات کمتری خواهند داشت.

مسئول امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه معتکفینی که سال گذشته از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام کرده اند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند، اظهار کرد: تنها کافیست با نام کاربری سال گذشته وارد سامانه شوند و مسجد خود را انتخاب کنند و اگر کسی نام کاربری خود را فراموش کرده است با وارد کردن شماره تلفن خود، نام کاربری و پسورد به وی ارسال خواهد شد.

عباسی ادامه داد: معتکفین برای ثبت نام می توانند به آدرس اینترنتی  www.masajed .khz.ir مراجعه کنند. همچنین شماره تلفن  3366697 آماده پاسخگویی به  مشکلات احتمالی در فرایند ثبت نام در اختیار معتکفین است که زمان شروع ثبت نام معتکفین و هزینه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: اعتکاف ، اهواز
:
:
:
آخرین اخبار