تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۰۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسماعیل جلیلی خواستار شد:
تسریع در تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، خواستار تکمیل و تجهیز هر چه سریعتر فرودگاه این شهرستان از سوی وزارت نفت شد.

اسماعیل جلیلی با اشاره به صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر باشگاه های کشور عنوان کرد: شهرستان مسجدسلیمان با داشتن پتانسیل های نهفته ورزشی، نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری است تا با بهره مندی از امکانات مناسب بتوانند بیش از گذشته به موفقیت دست پیدا کنند.

عض کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: نبود فضاهای ورزشی مناسب در این شهرستان، ورزشکاران و جوانان علاقه مند به ورزش را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است که این امر لزوم توجه وزیر ورزش و جوانان، مسئولان فدراسیونهای ورزشی و شرکت ملی نفت را می طلبد که  در این میان با توجه به علاقه جوانان به ورزش فوتبال، رسیدگی به خواسته های فوتبالیست های مسجد سلیمانی از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی،‌ اندیکا و هفتکل در مجلس اظهار کرد: یکی از مواردی که نیازمند تسریع در امر احداث آن به شدت احساس می شود آغاز به کار ساخت استادیوم جدید این شهرستان است.

جلیلی ادامه داد: از وزیر راه و شهرسازی این تقاضا را دارم که اعتبارات لازم برای احداث راه میانبر اهواز - مسجدسلیمان و راه های شهرستان را اختصاص دهد تا پروژه احداث استادیوم این شهرستان با همت همه مسئولان هر چه سریعتر به مرحله بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که نیاز به توجه ویژه مسئولان مربوطه به خصوص وزارت نفت دارد سرعت بخشی به امر تکمیل و تجهیز فرودگاه شهرستان است که مطمئنا با فراهم آوردن اعتبارات لازم و آماده سازی آن امکان استفاده بهینه از آن را برای رفاه حال شهروندان در بر خواهد داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین نسبت به ادامه موفقیت تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر اظهار امیدواری کرد و در خصوص حمایت مسوولان استانی از این تیم قول مساعد داد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار