تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۰۸۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی الجیش:
بازی سختی برابر فولاد خوزستان داریم
سرمربی تیم فوتبال الجیش قطر گفت: با توجه به این که هر دو تیم فولاد خوزستان و الجیش در شرایط خوبی به هم رسیده‌اند، بازی سختی را پیش‌رو داریم.

نبیل معلول در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در هفته‌ پنجم لیگ قهرمانان آسیا برابر فولاد، ضمن تبریک به تیم فولاد و بازیکنانش به دلیل قهرمانی‌ در لیگ برتر ایران اظهار کرد: همان طور که می‌دانید فولاد قهرمان لیگ ایران شده است و ما هم نایب‌قهرمان لیگ‌ خودمان شده‌ایم. همچنین هر دو تیم قوی هستند و اکنون در این زمان که از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند، با یکدیگر بازی می‌کنند. الجیش و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا نیز در صدر جدول قرار دارند که مطمئنا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال الجیش قطر عنوان کرد: نه تنها در این بازی که در تمام بازی‌هایمان با هدف کسب امتیاز وارد زمین می‌شویم. این موضوع را در ذهنیت بازیکنانم نیز قرار داده‌ام و به تساوی فکر نمی‌کنیم. در مورد نقاط ضعف حریف نمی‌توانم صحبتی کنم اما فولاد تیم خوبی است و در ضدحملات نیز خوب کار می‌کند. کاپیتان این تیم بختیار رحمانی است. شماره هشت آن‌ها بازیکن بسیار کلیدی‌اي است که باید روی او تمرکز کنیم.

معلول همچنین در پاسخ به سوالی درباره چند بازیکن محروم و مصدوم تیمش در هر بازی گفت: ما مسابقات زیادی را در چند هفته‌ اخیر داشته‌ایم که به همین دلیل در هر بازی با محرومیت و مصدومیت مواجه هستیم. ما چند بازیکن‌مان را هم براي بازی با السد در نیمه نهایی جام امیر قطر نگه داشته‌ایم. در واقع در هفته‌ دو بازی انجام می‌دهیم که این دلیل تعداد بالای محرومیت و مصدومیت‌های تیم ماست.

وی در پاسخ به این سوال که از گروه شما چه تیم‌هایي شانس صعود به مرحله بعد را دارند؟ خاطر نشان کرد: از لحاظ این که کدام تیم‌ها شانس صعود دارند باید بگویم با توجه به این که فولاد و الجیش هر دو هشت امتیازی هستند، شانس صعودشان نسبت به دو تیم دیگر گروه‌مان بیشتر است.

سرمربی تونسی تیم فوتبال الجیش قطر در ادامه بیان کرد: هدف ما این است که در این بازی پیروز و صدرنشین گروه‌مان شویم تا بتوانیم در مرحله بعد با حریف مناسب‌تری بازی کنیم. ما می‌خواهیم با نتیجه‌ خوبی که از این دیدار به دست می آوریم به روند خوبمان در مسابقات داخلی و خارجی، ادامه دهیم.

همچنين دیاب حسن،‌ ها‌فبک تیم الجیش قطر درباره دیدار تیمش برابر فولادخوزستان توضیح داد: هدف ما کسب سه امتیا‌ز بازی است و به این‌ جا آمده ایم که حداکثر تلاش‌مان را انجام دهیم.

وی در ارزیابی‌اش از تیم فولاد گفت: این تیم قهرمان لیگ ایران شده و مطمئنا تیمی قوی و قدرتمند است. ما هم تیم خوبی هستیم و به نظرم در یک زمان خوب به هم رسیده‌ایم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با پیروزی، در صدر جدول قرار بگیریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار