تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۰۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکی: اعتقاد به بازیکنانم در روزهای سخت بالاست
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: اعتقاد و اطمینان من به بازیکنانم در روزهای سخت بالاست.

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در هفته‌ پنجم لیگ قهرمانان آسیا برابر الجیش قطر اظهار کرد: بازی با الجیش پنجمین دیدار ما از مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا است و ما در یک بازی خانگی فردا (چهارشنبه) با این تیم بازی می‌کنیم. خوشحالیم از این که در چهار بازی گذشته‌مان نتایج قابل قبولی را کسب ‌کرده‌ایم و این باعث می‌شود که اطمینان بسیاری برای صعود داشته باشیم. البته نه به صورت 100 درصدی.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: این بازی می‌تواند حکم صعود قطعی ما را به مرحله دوم به دنبال داشته باشد. الجیش نیز مانند تیم ما یک تیم خوب، با جایگاه خوب است. با این تیم هم‌امتیاز هستیم و مطمئنا حریف در این بازی به دنبال حداقل امتیاز آن است تا بتواند به مرحله دوم راه پیدا کند.

وی ادامه داد: تیم ما و الجیش از جهات بسیاری به یکدیگر شبیه هستند. البته در این دیدار تفاوت ما با آن‌ها این است كه ما میزبان هستیم و آن‌ها مهمان هستند. به هر حال امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط روحی خوبی که به دلیل قهرمانی در لیگ کشور داشته‌ایم، نتیجه‌ خوبی را در این دیدار به دست آوریم. البته بازیکنانم تا حدودی خسته هستند و شاید آن طور که باید نتوانسته‌اند، استراحت لازم را داشته باشند اما اعتقاد و اطمینان من به بازیکنانم در روزهای سخت بالاست.

فرکی خاطرنشان‌کرد: بازیکنانم به این باور رسیده‌اند که می‌توانند کار سخت را انجام دهند که انجام آن هم یک هنر است و بارها این کار را انجام داده‌ایم. در دیدار فردا بازیکنان غیرتمند فولاد مقابل هواداران‌شان بازی می‌کنند که امیدوارم هواداران مثل همیشه به ورزشگاه بیایند، چرا که حضور آن‌ها انگیزه مضاعفی برای فولاد و بازیکنان آن است تا بتوانیم به سه امتیا‌ز بازی برسیم و به خواست خداوند برای دیدار بعدی‌مان مقابل الفتح عربستان به خانه خدا سفر کنیم و یک سفر زیارتی، تفریحی و ورزشی را دنبال کنیم تا در آن شرایط که یک اتفاق خوب است‌ آن بازی را هم پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که سرمربی الجیش گفته است برای کسب سه امتیا‌ز به اینجا آمده است، نظر او چیست؟ گفت: به نظر سرمربی حریف احترام می گذارم و حق طبیعی‌شان است که این گونه صحبت کنند. الجیش تیم خوبی است و با تیم ما هم‌امتیاز است. بازی‌های این تیم نشان داده است که آن‌ها خوب هستند. سرمربی این تیم نیز بسیار خوب است و شخصیت خوبی هم دارد ولی ما هم شرایط خوبی داریم و بازیکنانم انگیزه بالایی دارند. آن‌چه این سرمربی در مورد ما بیان کرده است ما هم نسبت به این تیم داريم و باتوجه به ديداري که در دور رفت مقابل آن‌ها داشته‌ایم، شناخت‌مان از آن‌ها نيز بیشتر شده است.

فرکی بیان کرد: الجیش از بازیکنان خوبی بهره می‌برد که البته دو بازیکن آن یعنی شماره‌های 10 و 21 در این بازی محروم هستند. ما هم خوشحالیم که ملی‌پوشان را در جمع مان داریم که این نگرانی‌اي برای ما بود. روز گذشته کی‌روش شرایطی را فراهم کرد تا بازیکنان ملی‌پوش ما نیز مانند سایر تیم‌ها در اختیارمان باشند.

وی ادامه داد: از نقاط ضعف و قوت حریف کاملا آگاه هستیم و اکنون با شناخت بیشتری به مصاف آن‌ها می رویم. امیدوارم که بتوانیم موفق شویم. همچنين امیدوارم از نقاط ضعف حريف و قوت خودمان به خوبی استفاده کنیم و مانند دور رفت در بخش گل زدن بدشانس و بی‌دقت نباشیم. ما ایجاد موقعیت کردیم اما در تمام کردن و گل زدن نتوانستیم به حق‌مان برسیم که امیدوارم در این بازی دیگر این اتفاق رخ ندهد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری که چه انتظاری از هوادارانتان برای این بازی دارید؟ عنوان کرد: سعی می‌کنم که انتظارات کمتری داشته باشم. ما همیشه گفته ایم و اعتقادمان این است که حضور هواداران نقش مهمی در موفقیت‌های فولاد داشته است. آن‌ها خودشان نتایج فولاد را دنبال می‌کنند و اتفاقی که در لیگ به واسطه قهرمانی‌مان برای ما به وجود آمد به ما کمک می‌کند تا هواداران به صورت خودجوش حضورشان را در ورزشگاه پر رنگ تر کنند، به همین دلیل می‌گویم که انتظار زیادی از آن‌ها ندارم. می‌دانم که هواداران‌مان تمایل بسیاری دارند که به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را تشویق کنند. امیدوارم که مانند لیگ برتر که به قهرمانی دست یافتیم، در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب باشیم و در این بخش نیز شادی مردم تداوم داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار