تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۶۰۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های هفته زن دانشگاه علوم پزشکی اهواز
مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی اهواز برنامه های اجرایی هفته زن دانشگاه علوم پزشکی را تشریح کرد.

صبیحه ضیاغم در ارتباط با برنامه های هفته زن اظهار کرد: در روز 31 فروردین ماه و مصادف با سالروز تولد حضرت فاطمه (س) و روز زن مراسم جشنی از ساعت 9 صبح تا 12 با عنوان «میلاد کوثر» در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود و همچنین نمایشگاهی در زمینه های کتاب و محصولات فرهنگی، حجاب و عفاف، تغذیه سالم و غیره با تخفیف ویژه در تاریخ 30 فروردین تا سه اردیبهشت در همین دانشگاه دایر خواهد شد که غرفه های این نمایشگاه از ساعت 8:30 صبح تا 14:30 ظهر پذیرای علاقه مندان خواهند بود.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی خطبه فدک، مسابقات ورزشی در رشته های دارت، شنا، بدمینتون، تنیس روی میز و پیاده روی و برپایی غرفه های مشاوره از 30 فروردین تا سه اردیبهشت در نگارخانه تالار شهدا از ساعت هشت و نیم صبح تا دو و نیم بعدازظهر در زمینه های روانشناسی سلامت خانواده در ابعاد مختلف، زنان، مامایی و خودآزمایی برست نیز از جمله برنامه های اجرایی در هفته زن خواهند بود.

مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: مسابقه پیامکی در زمینه های بهترین جمله در خصوص حضرت زهرا(س)، بهترین جمله در خصوص مقام مادر و بهترین جمله در خصوص سلامت نیز در هفته زن برگزار می شود.

ضیاغم خاطرنشان کرد: آموزش شنا به صورت نیم بها جهت کارکنان خانم شاغل در دانشگاه، ارسال پیامک تبریک به خانواده شهدا، جانبازان و زنان سرپرست دانشگاه نیز از جمله برنامه های اجرایی هفته زن هستند.

وی در پایان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره ویژه بانوان با ارائه 12 ساعت گواهی (کارگاه سبک زندگی فاطمه در تاریخ 2 اردیبهشت هشت و نیم صبح تا یک بعدازظهر) و ( کارگاه الگوی زندگی سالم در تاریخ سه اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح تا یک بعدازظهر) نیز از جمله برنامه های اجرایی هفته زن این دانشگاه است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار