تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۰۹۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری اندیمشک خبر داد ؛
آمادگی اندیمشک برای اجرای فاز دوم یارانه‌ها
سرپرست فرمانداری اندیمشک گفت: اجرای موفقیت آمیز مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها مستلزم همکاری و ارائه اطلاعات درست خانوارها است.

حمیدرضا گودرزی امروز از آمادگی این شهرستان برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و اظهار کرد: نشست هماهنگی و برنامه ریزی مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان اندیمشک برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه، مسئولان دفاتر خدمات ارتباطی، پیشخوان دولت و خدمات الکترونیک این شهرستان حضور داشتند و برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای مطلوب این طرح در شهرستان صورت گرفت.

سرپرست فرمانداری اندیمشک افزود: برای رفاه حال مردم و جلوگیری از ازدحام جمعیت در هنگام ثبت نام خانواده‌ها در سایت مربوطه، سرپرست هر خانواده در نقاط شهری، روستایی و عشایری با توجه به رقم آخر شماره ملی خود در روز تعیین شده مراجعه کند.

وی در پایان ابراز داشت: نحوه کار دفاتر خدمات ارتباطی، پیشخوان دولت و خدمات الکترونیک جهت ثبت نام مردم برای مرحله دوم یارانه‌ها به صورتی بوده است که این کار با سهولت و در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد تا مردم برای این کار با مشکلی مواجه نشوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار