تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۰۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر:
طرح پیشگیری از خطرات مین در خرمشهر
سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر گفت: طرح پیشگیری از خطرات مین توسط اداره بهزیستی خرمشهر با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان اجرایی شد.

علی فرحانی امروز از طرح پیشگیری از خطرات مین با آموزش مدیران مدارس و 4 هزار دانش‌آموز خبر داد و اظهار کرد: طرح پیشگیری از خطرات مین توسط اداره بهزیستی خرمشهر با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان اجرایی شد.

وی ادامه داد: این دوره با هدف آشناسازی با مخاطرات مین و مباحث پیرامون آن و در دو مرحله تئوری و عملیاتی به انجام رسید.

سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر با اشاره به اینکه اداره بهزیستی در یک دوره تئوری یک روزه به آموزش مدیران مدارس خرمشهر و حومه پرداخت خاطرنشان کرد: آموزش تئوری این طرح را اداره بهزیستی انجام داده است و در بخش عملیاتی اداره آموزش و پرورش شهرستان با استفاده از این مدیران آموزش دیده، دانش‌آموز را تحت آموزش قرار داد.

وی در ادامه به همکاری آموزش و پرورش در تکمیل این طرح ملی اشاره کرد و ابراز داشت: این طرح به صورت ملی و در مناطق آسیب دیده از جنگ تحمیلی در دو مرحله تئوری و عملیاتی به اجرا در آمده است.

فرحانی در پایان بیان کرد: در این دوره آموزش مباحثی همچون شناسایی انواع مین، اقدامات احتیاطی، محل‌های مین گذاری شده و سایر مباحث پیرامون مین و خطرات احتمالی آن به دانش آموختگان آموزش داده شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: مین ، خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار