تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۰۹۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاجی دولو خبر داد:
برگزاری بیست و دومین کنفرانس بین المللی مهندسی مکانیک برای اولین بار در خوزستان
دبیر کنفرانس بین المللی مهندسی مکانیک از برگزاری بیست و دومین کنفرانس بین المللی مهندسی مکانیک برای اولین بار در اهواز خبر داد.

ابراهیم حاجی دولو صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه این کنفرانس از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در دانشکده  فنی مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز و با حضور کلیه متخصصین صنعتی در حوزه مهندسی مکانیک دانشکده مهندسی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: میزبان بزرگترین رویداد فنی مهندسی در سطح کشور هستیم.

وی افزود: فعالیت این کنفرانس از 21 سال بیش با میزبانی دانشکده های متعدد آغاز شده و تاکنون در جنوب غرب برگزار نشده بود.

دبیر کنفرانس بین المللی مهندسی مکانیک با اشاره به اینکه  40 درصد از شاغلین صنایع را مهندسان صنایع پوشش می دهند اظهار کرد: استان خوزستان یکی از قطب های صنعتی مهم کشور است و  با توجه به نقش رشته مکانیک، برگزاری این کنفرانس می تواند تجربه های مفیدی برای کارشناسان این حوزه در بر داشته باشد.

حاجی دولو  با بیان اینکه 10 هزار مهندس مکانیک در سطح استان و 140 هزار نفر هم در سطح کشور وجود دارد، تصریح کرد: در این کنفرانسها چالش های صنعتی در قالب مقالات و سخنرانیهای کلیدی مطرح می شوند تا مهندسین در بازگشت به محل کار با راهکارهای جدیدتر بتوانند مشکلات پیش رو را مرتفع سازند.

وی ادامه داد: سعی کرده ایم کنفرانس ها را به صورت تقاضا محور برگزار کنیم همچنین نیازهای صنایع را در 9 نشست پژوهش بازار قرار داده ایم.

دبیر کنفرانس بین المللی مهندسی مکانیک گفت: تاکنون 26 جلسه با مسئولان صنایع استان داشته ایم تا ایده های موجود در دانشگاه را مطرح سازیم که حاصل این تلاش مقالاتی خواهد بود که در این نشست عنوان خواهد شد.

حاجی دولو افزود: امید است با همکاری تمام نهادها و اصحاب رسانه نقش پررنگ صنایع و تاثیر فعالیتهای کنفرانس ها به نمایش گذاشته شود و از این کنفرانسها به نیکی یاد کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار