تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۰۹۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنان چهار باشگاه پنجشنبه می‌رسند ؛
تیم ملی فوتبال وارد ژوهانسبورگ شد
تیم ملی فوتبال ایران که برای برپای نخستین اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در جام‌جهانی راهی آفریقای‌جنوبی شده بود در شرایطی وارد ژوهانسبورگ شد که از 28 بازیکن دعوت شده به این اردو، ملی پوشان چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند. براساس اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است این بازیکنان روز پنجشنبه به اردوی تیم ملی ملحق شوند
شاگردان کارلوس کی‌روش که خود را برای حضور در بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال جام‌جهانی آماده می‌کنند، در حالی بامداد روز سه‌شنبه راهی آفریقای‌جنوبی شدند که تا آخرین ساعات دوشنبه شب هم انجام این سفر در هاله ابهام قرار داشت اما در نهایت تیم ملی با 11 بازیکن به همراه کادر فنی راهی امارات و سپس آفریقای‌جنوبی شد.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از سفر به امارات و توقفی چند ساعته در این کشور راهی آفریقای جنوبی شدند و عصر روز سه‌شنبه وارد فرودگاه اولیور تامبو شهر ژوهانسبورگ شدند. در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال کشورمان سفیر و اعضای سفارت و جمعی از ایرانیان مقیم این شهر حضور داشتند.

شاگردان کارلوس کی‌روش قرار است از روز چهارشنبه تمرینات سبک خود را آغاز کنند و البته منتظر اضافه شدند 15 بازیکن از تیم های استقلال، فولاد، تراکتورسازی و سپاهان باشند تا با نفرات بیشتری تمرین کنند. پژمان منتظری و جواد نکونام هم که در لیست 28 نفره کی‌روش قرار داشتند در این اردو حضور نخواهند داشت.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است در این اردو که تا روز 17 اردیبهشت به طول خواهد انجامید سه دیدار با تیم های باشگاهی آفریقای جنوبی داشته باشد و در یک دیدار هم به مصاف تیم ملی فوتبال موزامبیک برود. ملی‌پوشان کشورمان سپس به ایران بازخواهند گشت و پس از چند روز استراحت روز 22 اردیبهشت راهی اردوی اتریش خواهند شد.

براساس اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است در اردوی اتریش همه بازیکنان دعوت شده به اردو حضور داشته باشند. تیم ملی ایران روز 14 خرداد از تهران راهی سائوپائولو خواهد شد تا آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی را برگزار کنند. این تیم در نخستین دیدار خود در مسابقات جام جهانی روز 26 خرداد به مصاف نیجریه خواهد رفت.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار