تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۰۹۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سید خلف موسوی:
آبفاخوزستان‌خطوط‌ فاضلاب‌منطقه‌ عین‌دوکامل‌کند
شهردار اهواز گفت: مشکلی برای رفع معضلات منطقه عین دو اهواز نداریم ولی آبفای اهواز باید برای حل مشکل فاضلاب این منطقه اقدام کند.

سید خلف موسوی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات منطقه عین دو اهواز در استانداری خوزستان اظهار کرد: زیر سازی هایی در منطقه عین دو صورت گرفته است به گونه ای که میزان اعتباراتی که تا به حال در این منطقه هزینه شده یک میلیارد تومان است. این منطقه دارای 17 خیابان است که 12 خیابان از این منطقه زیر سازی آن رو به پایان است و زباله های آن نیز به صورت روزانه جمع آوری می شود.

وی افزود: در این جلسه اعلام می کنم چنانچه مشکل فاضلاب این منطقه حل شود، شهرداری اهواز سریعا آسفالت سازی این منطقه را شروع خواهد کرد و هیچ مشکلی نه در اعتبارات و نه در هیچ مورد دیگری برای رفع مشکلات این منطقه نداریم.

موسوی بیان کرد: اگر شرکت آبفای اهواز نمی تواند مشکل فاضلاب عین دو را به طور کامل حل کند، فاز به فاز آن را ترمیم کند که ما نیز خدمات رسانی خود را به مردم این منطقه انجام دهیم و در این خصوص نیز با مدیرعامل شرکت آبفای اهواز جلسه گرفتیم و به نتایجی مثبتی نیز رسیدیم.

شهردار اهواز ادامه داد: در زمان استاندار قبلی ستادی تشکیل شد که در آن شهرداری، آبفا، راه و شهرسازی ماهی یک بار حضور پیدا می کردند و در جهت توسعه و عمرانی استان و بررسی کارهای انجام شده به تبادل نظر می پرداختند و من این پیشنهاد را می دهم که این ستاد دوباره در استانداری استان خوزستان فعال شود تا هماهنگی بیشتری را بین ارگانهای مذکور ایجاد کند.

وی تصریح کرد: از آبفا استان خوزستان می خواهیم که هرچه سریع تر خطوط فاضلاب را که در منطقه عین دو ایجاد شده اند کامل کند و مشکل ایستگاه پمپاژ را نیز برطرف سازند تا این منطقه از وضعیتی که اکنون دارد خارج شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار