تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۶۰۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبادیان خبر داد:
آبادان میزبان یازدهمین مرحله مسابقات نخبگان قرآنی خوزستان
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از برگزاری یازدهمین مرحله مسابقات نخبگان قرآنی استان خوزستان در آبادان پایتخت مقاومت خبر داد.

رضا عبادیان اظهار کرد: آبادان شهری است که یادآور جان فشانی انسان های قرآنی بوده و این افراد در مسابقه عملی قرآن اول شدند و جان خود را در این شهر تقدیم خدا و قرآن کردند و بسیار خوشحالیم که این شهر میزبان مسابقات نخبگان قرآنی استان است و این میزبانی باعث افتخار ماست که به این افتخار پایبند خواهیم بود.

وی افزود: امیدوارم که دانش آموزان حاضر در این دوره از مسابقات شهر آبادان را با خاطره خوبی ترک کنند و برای من و سایر مسئولینی که در برگزاری مسابقات همکاری داشته اند باعث افتخار است که بتوانیم به قرآن خدمت کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: قرآن برای مردم نازل شده است و پیامبران نیز برای مردم آمدند و این دو الطاف الهی نشان از اهمیت جایگاه مردم دارد بنابراین مردم ولی نعمت های ما مسئولین هستند.

عبادیان خاطرنشان کرد: تعداد 700 دانش آموزی که در این دوره از مسابقات شرکت می کنند ذره ای از آرزوی من هستند و من آرزو دارم تا تمامی دانش آموزان در مسابقات قرآنی شرکت کنند تا به لطف خدا در سال های آینده ما به دلیل افزایش تعداد شرکت کنندگان با کمبود فضای برگزاری مسابقات روبرو شویم.

وی یادآور شد: خوزستان باید پر از حافظان قرآن باشد و قرآن باید از قفسه ها بیرون آمده و ابتدا در فکر افراد و سپس در دلهایشان حک شود و اگر این اتفاق بیفتد فرهنگ و اقتصاد نیز درست می شود و زندگی و سبک زندگی انسانها قرآنی خواهد شد.

عبادیان در پایان گفت: از تمامی دانش آموزان و کسانی که شاهد نحوه و زمان برگزاری این مسابقات هستند می خواهم تا اگر در ارتباط با برگزاری مسابقات نظر و یا انتقادی دارند حتماً به ما اطلاع دهند تا در جهت بهتر برگزار شدن مسابقات در سال آینده از این نظرات و انتقادات استفاده کنیم.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ساعت 10 صبح روز جمعه 29 فروردین در سینما نفت آبادان با حضور مسئولین وزارت آموزش و پرورش و سایر مسئولین استانی و محلی برگزار شده و منتخبین این جشنواره که به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند معرفی خواهند شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار