تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۰۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
لزوم پرهیز از سیاسی‌کاری در عرصه علم‌ودانش
امام جمعه دزفول بر لزوم پرهیز از سیاسی بازی و سیاسی کاری در عرصه علم و دانش تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول اظهار کرد: دزفول مهد استقامت و پایداری در دوران دفاع مقدس است و این استقامت ریشه در ایمان و اعتقاد و باور مردم دارد. دزفول از گذشته های دور مهد علم و دانش و فقه و فقاهت بوده و افرادی مانند شیخ انصاری را تقدیم کرده است.

وی افزود: پیشینه تاریخی جندی شاپور نیز بر کسی پوشیده نیست و در نتیجه باید از این ظرفیتی که در دزفول وجود دارد برای رشد و تعالی شهرستان و کشور استفاده کرد. استعدادها و توانمندی های فراوانی در دزفول وجود دارد و در نتیجه از دلت تدبیر و امید انتظار می رود که از این ظرفیت ها استفاده کند.

قاضی دزفولی با اشاره به شعار امسال، تاکید کرد: مقام معظم رهبری شعارها را بر اساس نیاز کشور تعیین می کنند و شهرستان دزفول نیز آمادگی دارد که همانند سال های دفاع مقدس که همه مردم این شهر در برابر دشمن مقاومت کردند، اکنون نیز تلاش و جهاد کنند. دزفول در دفاع مقدس 2 هزار و 600 شهید تقدیم کرده است و آیت الله قاضی دزفولی در اوج موشک باران در این شهر ماند و مردم نیز پشت سر وی به مقاومت پرداختند.

امام جمعه دزفول با تاکید بر توانمندی های دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ادامه داد: این دانشگاه اکنون جایگاه خود را پیدا کرده است و همه باید تلاش کنیم که با علم و عمل، مدیریت جهادی مورد نظر رهبری را محقق کنیم.

وی بر لزوم پرهیز از سیاسی بازی در دانشگاه گفت: سیاسی بازی و سیاسی کاری سم کشنده ای برای دانشگاه است و عرصه علم و دانش نباید به سیاسی بازی آلوده شود که اگر اینگونه شد گرفتار بزرگترین آفت شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار