تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۰۹۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاسمی زاده:
نخبگان قرآنی آبادان شناسایی می شوند
عضو شورای شهر آبادان از شناسایی نخبگان قرآنی در آبادان خبر داد.

عبدالرضا قاسمی زاده در حاشیه برگزاری یازدهمین دوره مسابقات نخبگان قرآنی دانش آموزی خوزستان اظهار کرد: از آنجایی که قرآن در واقع نقشه زندگی انسان هاست و این مجموعه آیات الهی که راه و روش خوب، راه اخلاق و منش و راه رسیدن به هدف را به ما نشان می دهد درصدد هستیم تا نخبگان قرآنی آبادان را که برای تمامی افراد جامعه، کشور و به ویژه شهرمان ارزش والایی دارند را شناسایی کنیم.

وی افزود: در حقیقت شناسایی نخبگان قرآنی و تشویق و ترغیب مردم به انجام کارهای قرآنی یکی از فعالیت های مهمی است که در دست کار کمیته قرآنی شورای شهر آبادان قرار دارد و علاقمندان به قرآن نیز در سنین مختلف در شهر شناسایی می شوند و فضای ریشه ای را برای آموزش قرآن و تقویت استعدادهای این افراد آماده خواهیم کرد.

عضو شورای شهر آبادان تصریح کرد: نقش اصلی که مسئولین باید ایفا کنند گسترش فضای قرآنی در جامعه است که به لطف خدا در کمیسیون فرهنگی شورای شهر آبادان کمیته قرآنی را تشکیل داده ایم تا یک جمع بندی از نخبگان قرآنی را در مجموعه خود داشته باشیم تا از توان این نخبگان بیشتر از گذشته استفاده کنیم.

قاسمی زاده خاطرنشان کرد: قرآن دارای محتوای غنی است که خداوند این کتاب آسمانی را برای استفاده انسان ها بر پیامبر (ص) نازل کرده است و هر چقدر مسئولین این محتویات قرآنی را بیشتر در جامعه پیاده کنند باعث می شود که مردم بهتر به اهداف خود برسند و راحت تر بتوانند با فراز و نشیب ها مبارزه کنند و آموزش قرآن به انسان های شجاعی که در مقابل ظلم می ایستند در حقیقت باعث مقاوم سازی این افراد می شوند.

وی در پایان گفت: کار شناسایی نخبگان قرآنی تا حدودی انجام شده است و قرار است تا اعضای کمیته قرآنی شورای شهر آبادان برای انجام کارهای قرآنی و افزایش فضای قرآنی در شهر به مشاوره بپردازند تا فعالیت های پیشنهادی را به انجام برسانیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار