تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۶۰۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فدعمی:اعتقاد به اصل تغییر مدیریت دارم
فرماندار سابق اهواز با بیان اینکه به اصل تغییر اعتقاد دارم، گفت: هنوز بازنشسته نشده ام و تا یک سال آینده امکان خدمت داشتم.

عبدالعزیز فدعمی درباره نحوه اطلاع از برکناری خود اظهار کرد: دو شب پیش بعد از مراسم افتتاحیه کتابخانه ای در اهواز با دعوت معاون سیاسی اجتماعی استاندار از موضوع تغییر و تحول در این سمت باخبر شدم.

وی با بیان اینکه گلایه ای از این برکناری ندارم، افزود: به اصل تغییر معتقد هستم و استاندار خوزستان نیز حق و اختیار تغییر فرمانداران را دارد.

فدعمی اضافه کرد: برای فرماندار جدید اهواز آروزی موفقیت می کنم و آماده انتقال تجربیات دوره کاری خود هستم.

وی همچنین با اشاره به ناامنی های اهواز در آغاز فرمانداری خود در این شهرستان، گفت: امروز این شهر از امنیت خوبی برخوردار است.

فدعمی تاکید کرد: فرصت خدمت به مردم در این سال ها یکی از الطاف خداوند بوده است. البته مردم اهواز استحقاق بیش از اینها را دارند اما توان ما در همین اندازه بوده است.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا بازنشستگی دلیل برکناری وی از فرمانداری اهواز بوده است، گفت: هنوز بازنشسته نشده ام و بدون تمدید حداقل تا یک سال آینده نیز امکان خدمت داشتم.

عبدالعزیز فدعمی، مهندس مکانیک و در ابتدای کار به مدت 12 سال مدیر یکی از هنرستان های فنی بوده است. پس از آن به عنوان نخستین بخشدار امیدیه به مدت پنج سال اشتغال داشت. وی پنج سال فرمانداری امیدیه، پنج سال فرمانداری شوش و هشت سال فرمانداری اهواز را در کارنامه خود دارد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
0
0
خداقوت
:
:
:
آخرین اخبار