تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۱۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسی از کوره در رفت
فشار عصبی شکست‌های متوالی بارسلونا در ۲ هفته اخیر سرانجام فوق ستاره بارسلونا را از کوره به در برد.

 باخت برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌‌ها و قبول شکست برابر گرانادای قعر جدولی در هفته سی‌وسوم لالیگا با شکست در ال‌کلاسیکوی فینال جام حذفی اسپانیا همراه شد تا بارسلونا دو هفته از بدترین هفته‌های تاریخ خود را تجربه کند و در آستانه ثبت فصلی بدون جام (برای اولین بار از سال 2008 تا کنون) در تاریخ خود باشد.

به گزارش نشریه مارکای اسپانیا، سه شکست پی‌درپی در سه تورنمنت مختلف که در تاریخ بارسلونا بی‌سابقه بوده، سبب شده است موج گسترده‌ای از نارضایتی در میان هواداران کاتالان‌ها به وجود آید و به همین دلیل بود که یکی از آنها 2 شب پیش در فرودگاه بارسلونا بی‌رحمانه شروع به توهین به لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا کرد.

مسی که معمولاً از جنجال فراری است و شخصیتی آرام دارد این بار نتوانست خودش را کنترل کند و برگشت تا پاسخ هواداران اهانت کننده را بدهد. مسی با به کار بردن الفاظی همچون «تو یک احمقی» و «دهانت را ببند و از اینجا گم شو» هوادار شاکی بارسلونا را خطاب قرار داد تا ثابت شود تحت فشار روانی زیادی قرار دارد.

کورسوی امید بارسلونا برای رخ دادن معجزه در لالیگا و بازگشت به صدر جدول در 5 هفته باقیمانده در این رقابت‌‌ها در حالی است که با اتلتیکومادرید 85 امتیازی 7 امتیاز فاصله دارد و با رئال مادرید رده دومی یک امتیاز.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار