تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۱۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکانیزه کردن دریافت حق بیمه در سال 93
مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان گفت: توسعه فضاهای کاری و مکانیزه کردن دریافت حق بیمه از جمله اقداماتی است که در سال 93 عملیاتی خواهد شد.

علی ترکاشوند اظهار کرد: به منظور توسعه فضای کاری در سطح استان، سال گذشته فعالیت سه کارگزاری در شعبه‌های یک و چهار اهواز و شهرستان خرمشهر مصوب شد و قرار است امسال کار خود را آغاز و به متقاضیان خدمات لازم را ارايه کند.

وی ادامه داد: دریافت حق بیمه، بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت مکانیزه و از طریق اینترنت در دستور کار اداره کل است که شروع این کار در پایان سال 92 صورت گرفت و قرار است امسال اقدامات اصلی آن انجام شود. مکانیزه کردن این اقدامات مراجعه متقاضیان را کاهش و سهولت کار را افزایش می‌دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان گفت: تامین اجتماعی یک نهاد عمومی و غیردولتی است که سیاست های کلان و کشوری برای آن وضع می شود. سعی می‌شود با توجه به وظایفی که این سازمان دارد متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، هر آنچه که سهم تامین اجتماعی است، وظایف خود را در این جهت به اجراء در آوریم تا شاهد اقتصادی مقاومت تر و شکوفاتر باشیم. همه کمک خواهند کرد که کارگاه و بنگاه های اقتصادی رونق بیشتری بگیرند. طبیعتا هرجا صحبت از کارگر و کارفرما باشدف پای تامین اجتماعی هم در سال 93 در میان خواهد بود.

ترکاشوند اظهار کرد: با تغییراتی هم که در موضوع هدفمندی یارانه صورت خواهد گرفت، امید است اتفاق‌هاي خوب و امیدوار کننده‌ای در پیش روی ملت ایران باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار