تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۱۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادریس پور:
مشکلات خرمشهر رو به کاهش است
رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: سال جدید برای شورا همراه با تعامل نزدیک مسئولین بود و کاهش مشکلات شهر از نتایج این تعامل بوده است.

سید جواد ادریس پور اظهار کرد: مشکلات خرمشهر زمانی تمام خواهند شد که مسئولین دست در دست هم و با تعامل و همفکری سازنده و هماهنگی میان یکدیگر مشکلات این شهر را به حداقل برسانند.

وی افزود: از نکات مثبتی که شورای خرمشهر با آن روبرو شد تغییر نگرش و همکاری فرماندار نسبت به این شورا بود که این تغییر نگرش خرسندی اعضای شورا را به دنبال داشت.

رئیس شورای شهر خرمشهر در بخشی دیگر از گفتگو عنوان کرد: در طول این 13 سال که شوراها تشکیل شده بود دوست داشتیم به عنوان یک شهروند از تجربیات ما هم برای بهبود وضعیت شهر استفاده شود.

ادریس پور تصریح کرد: در این خصوص بعد از رسیدن به ریاست شورای شهر خرمشهر با طرحی جدید اتاق فکری در شورای شهر تشکیل شد تا شهروندانی که قصد خدمت به خرمشهر را دارند بتوان از افکار و ایده های آنان نیز استفاده شود.

وی از دعوت شدگان به این اتاق فکر نام برد و گفت: اشخاصی چون فرهنگیان قدیمی و همچنین نامزدهای انتخاباتی شورا که موفق نشده بودند به شورا راه پیدا کنند از جمله افراد دعوت شده به ین اتاق فکر بودند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار