تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۱۰۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش 8 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی خوزستان
خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده و مذاکراتی که با کارشناسان و مدیران کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور انجام و با توجه به درخواست بسیار بالای اعضای کتابخانه های عمومی استان، این اداره کل موفق شده است هشت هزار جلد کتاب را به این کتابخانه ها اضافه کند
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان گفت:هشت هزار جلد کتاب، فروردین امسال به کتابخانه های عمومی استان خوزستان اضافه شد.

لفته منصوری شنبه اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جدید به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ توسط مقام معظم رهبری و تاکید رهبری بر مسایل فرهنگی کشورریال این اداره کل در تلاش برای تامین کتاب برای کتابخانه های استان است.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده و مذاکراتی که با کارشناسان و مدیران کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور انجام و با توجه به درخواست بسیار بالای اعضای کتابخانه های عمومی استان، این اداره کل موفق شده است هشت هزار جلد کتاب را به این کتابخانه ها اضافه کند.

منصوری افزود: کتاب های ارسال شده توسط اداره کل منابع نهاد کشور در موضوعات مختلف اعم از علمی، دین و مذهب، کلیات، رمان، تاریخ، جغرافیا، ادبیات و ... است.

لفته منصوری تصریح کرد: نیاز کتابخانه های استان به منابع جدید از دغدغه های این اداره کل است و علاوه بر کتاب هایی که برای کتابخانه ها تهیه شد ه است، در ماه های آتی نیز این روند تداوم خواهد یافت.
:
:
:
آخرین اخبار