تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۱۰۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکی: به تمدید قراردادم فکر می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید تمدید قراردادش با این تیم موضوعی است که هر روز و هر ساعت به آن فکر می‌کند ولی وضعیت جسمانی‌اش باعث شده تا در این خصوص احساس بلاتکلیفی کند.

حسین فرکی درباره موفقیت‌های تیم فولاد خوزستان با قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ما روزهای خوبی را سپری می‌کنیم. خوشحالیم که بعد از شاد کردن مردم اهواز بابت قهرمانی در لیگ برتر، مردم ایران را هم به خاطر صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا خوشحال کردیم. این مسائل انگیزه ما را برای موفقیت در ادامه کار بیشتر می‌کند.

وی افزود: بازی با الفتح آخرین بازی ما در مرحله گروهی است که با توجه به صعودمان، تاثیری در عملکرد ما ندارد. ما دوست داریم در مراحل بالاتر هم عملکرد خوبی داشته باشیم و هر روز به موفقیت جدیدی برسیم که مطمئنا با این انگیزه، شدنی است.

* قلبا دوست دارم به سپاهان نخوریم
سرمربی فولاد درباره احتمال برخورد تیمش با سپاهان اصفهان، دیگر نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: قلبا دوست ندارم این اتفاق رخ بدهد. فولاد و سپاهان دو نماینده ایران در آسیا هستند و امیدوارم در مرحله بعد به هم برخورد نکنیم چون در اینصورت فوتبال ایران متضرر می‌شود.

* هر روز و هر ساعت به تمدید قراردادم فکر می‌کنم
فرکی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیتش برای ادامه همکاری با باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: این موضوعی است که با توجه به محبت مردم خوزستان هر روز و هر ساعت به آن فکر می‌کنم ولی تصمیم گیری در این مورد در شرایط فعلی دشوار است. من هنوز نتوانسته‌ام با این موضوع کنار بیایم که چه تصمیمی برای فصل آینده بگیرم.

* وضعیت پاهایم بدتر شده است
وی تاکید کرد: من از کار کردن نگرانی ندارم. از اینکه کجا باشم و چه نتیجه‌ای بگیرم نگران نیستم. در حال حاضر به آن چیزی که فکر می‌کنم وضعیت خودم است.  پیش از این سابقه نداشت خارج از تهران کار کنم. حضور در فولاد خوزستان تجربه خوبی بود. من حالا تجربه کار کردن در خارج از تهران را دارم ولی این دو سال سخت بود بخصوص به خاطر ناراحتی پاهایم که وضعیتش بدتر هم شده است.

* وضعیت خودم مهمترین عامل تصمیم گیری‌ام خواهد بود
سرمربی فولاد یادآور شد: اگر بخواهم باز هم خارج از تهران باشم و تنها زندگی کنم، گاهی حتی بلند شدن، نشستن و ایستادن هم برایم سخت است. در مجموع باید بگویم وضعیت خودم اولین و مهمترین عامل تصمیم گیری برای تمدید قراردادم است.

* در شرایط بلاتکلیفی هستم
فرکی در خصوص استقبال شدید مردم خوزستان از ماندنش در تیم فولاد، گفت: خودم هم در شرایط بلاتکلیفی هستم. از یک طرف مردم و مجموعه باشگاه فولاد علاقه دارند در این تیم بمانم و از طرف دیگر خودم هم که این مشکل را دارم. به هر حال اول خردادماه زانویم را جراحی می‌کنم تا ببینیم بعد از آن چه پیش می‌آید.

* باشگاه فولاد قبل از قهرمانی قصد تمدید قراردادم را داشت
وی همچنین درباره اینکه مسئولان باشگاه فولاد به شوخی اعلام کرده‌اند "حکم جلب فرکی را گرفته‌اند" و "فرکی از خوزستان ممنوع الخروج است"، اظهار کرد: باشگاه فولاد واقعا به من لطف دارد. آنها قصد داشتند قبل از پایان لیگ و قهرمانی فولاد قراردادم را تمدید کنند که من هم این موضوع را به آخر این فصل موکول کردم.

* از کی‌روش ممنونم
سرمربی فولاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حضور ملی پوشان این تیم در اردوی تیم ملی، تاکید کرد: اول باید از کی‌روش تشکر کنم که با ما همکاری کرد و ملی پوشان را برای بازی با الجیش در اختیارمان گذاشت. ما با پیروزی برابر الجیش خیالمان را بابت صعود راحت کردیم. بازیکنانمان امروز صبح عازم آفریقا شدند تا به جمع سایر بازیکنان بپیوندند.

* از نبی خواستم بازیکنانمان زودتر برگردند
فرکی در پاسخ به این سئوال که "آیا ملی پوشان فولاد در مرحله یک هشتم نهایی همراه این تیم خواهند بود یا خیر"؟ گفت: من با نبی (دبیر فدراسیون فوتبال) صحبت کردم و از وی خواستم تا اگر امکانش هست ملی پوشان ما پیش از اتمام اردوی آفریقا به ایران برگردند. در واقع سه یا چهار روز قبل از اتمام اردوی آفریقا به ملی پوشانمان نیاز داریم.

* از علاقه مندان به سرمربیگری در تیم ملی مستثنی نیستم
وی در پایان در خصوص اظهار علاقه‌اش برای سرمربیگری در تیم ملی هم تاکید کرد: هر شخصی آرزو دارد به فوتبال کشورش و تیم ملی در قالب سرمربی خدمت کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. با این حال اینکه شرایط و زمان آن مشخص نیست. من نمی‌دانم چه موقع ولی می‌توانم بگویم امیدوارم یک روز به فوتبال ملی خدمت کنم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار