تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۶۱۰۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح مبلمان شهری برای خیابان نادری
سید خلف موسوی دیشب در نشست خبری با اصحاب رسانه که در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی کلانشهر اهواز در شهرداری اهواز برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ موضوع مهمی است و به همین دلیل مقام معظم رهبری آن را شعار امسال قرار داده است، بنابراین شهرداری اهواز نیز باید در این زمینه گام‌های خوبی بردارد.

وی ادامه داد: روش معمولی که در موضوع اقتصاد و فرهنگ به کار می‌رود جوابگوی نگرانی‌های معظم‌له نیست به همین خاطر باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در این موضوع گام برداریم.

شهردار کلانشهر اهواز اضافه کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعاتی را که شهرداری دنبال می‌کند توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر است که باید دید مردم چه مقدار در این موضوع مشتاق هستند و اینکه چه مقدار می‌خواهند در این توسعه سهیم باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از این موضوعات، تجهیز جامعه به ابزارهای توسعه است که با بهره گیری از دانشمندان و خردمندان صورت خواهد گرفت به همین دلیل امروز این جلسه را تشکیل دادیم تا از هم فکری اصحاب رسانه استفاده کنیم.

موسوی بابیان اینکه به دنبال یک شهر فرهنگی به جای فرهنگ شهری هستم بیان کرد: مناسبات اقتصادی و اجتماعی مردم بیشتر یک فرهنگ شهرنشینی وارداتی است.

وی افزود: در خیلی از نقاط شهر همسایه، همسایه خود را نمی‌شناسد ولی در این شهر فرهنگی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است سعی کرده‌ایم روابط مانند گذشته حکمفرما شود.

شهردار کلانشهر اهواز با اشاره به اینکه برای مباحث فرهنگی 45 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ایم عنوان کرد: تصمیم گرفته‌ام هیچ چیز پنهانی از شهروندان در شهرداری نداشته باشم و در تمام پروژه‌ها شفاف سازی را سرلوحه کارم قرار داده‌ام.

وی بیان کرد: یک طرح مبلمان شهری برای خیابان نادری در نظر گرفته‌ایم که آن را اجراء خواهیم کرد همچنین شهرداری هیچ مشکل اعتباری برای شهر ندارد به دلیل اینکه بیش از 4 هزار میلیارد تومان شهرداری ملک در اختیار دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار