تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۶۱۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت هفته زن ؛
برپایی نمایشگاه تعاونی در شادگان
مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان گفت: به مناسبت هفته زن نمایشگاهي متشکل از تعاون‌های دارای مدیرعامل خانم در این شهرستان به پا می‌شود.

امید جلیلی‌زاده اظهارکرد: سال‌گذشته در این شهرستان همایش کارآفرینی برپا و موجب شد انگیزه کارآفرینان شهرستان افزایش یابد؛ از این رو، امسال نیز با برپایی جلسات مختلف توانستیم از تعاونی‌هایی که دارای مدیرعامل خانم بودند برای شرکت در نمایشگاه تعاونی‌ها به مناسبت هفته زن دعوت کنیم.

وی افزود: ایده برپایی این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شده است.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان تصریح‌کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم 3 گروه همیار را به تعاونی تبدیل کنیم که آن‌ها نیز در نمایشگاه هفته زن دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: یکی از کارآفرینان خانم این شهرستان توانسته است با کمترین امکانات و عدم تخصیص تسهیلات، در زمینه کارآفرینی بسیار فعال باشد و موجب اشتغال‌زایی چندین خانم دیگر نیز شود.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان عنوان‌کرد: خانم‌های شهرستان شادگان از نظر کارآفرینی و خلاقیت بسیار فعال هستند اما متاسفانه به دلیل بازار کار نامناسب، انگیزه آن‌ها رو به کاهش است. اخیراً اقداماتی برای افزایش انگیزه و ایجاد شرایط مناسب بازار کار برای خانم‌ها در شهرستان صورت گرفته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار