تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۶۱۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسئولان استانی خوزستان صورت گرفت ؛
برگزاری همایش زنان قرآنی در خرمشهر
موسسه فرهنگی خیریه اهل بیت خرمشهر با همکاری کمیسیون بانوان فرمانداری خرمشهر همایشی برای زنان قرآنی خرمشهر برگزار کردند.

صبح امروز همایشی در محل مجتمع فرهنگی خیریه اهل بیت و دارالقرآن حبیب ابن مظاهر این شهرستان با حضور الهه موالی‌زاده مدیرکل امور بانوان خانواده استانداری برگزار شد.

در این مراسم که جمعیت قابل توجهی از بانوان قاری، مربی و دانش‌آموخته قرآنی و جمعی از مدیران و بانوان فرهنگی خرمشهری حضور داشتند موالی‌زاده و ناصرزاده از اساتید علوم قرآنی سخنرانی کردند.

همچنین در این مراسم به زیارتنامه‌خوانی و مولودخوانی پرداخته شد و از خانم‌های برگزیده و فعال در عرصه قرآن توسط تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در سخنان خود بر خرمشهری بودن خود تاکید کرد و اظهار داشت: من خرمشهری هستم و در این شهر بزرگ شده و تحصیل کره‌ام.

الهه موالی‌زاده بیان کرد: افتخار دارم جزو کسانی بودم که تا آخرین روزهای زمان جنگ در خرمشهر ماندم، من این شهر را واقعا دوست دارم و خوشحالم با وجود اینکه خرمشهر جزو شهرهای محروم است ولی در عرصه فرهنگی همچنان پیشتاز سایر شهرهاست.

وی اذعان کرد: ما می‌دانیم که خرمشهر یکی از شهرهای محروم است شهری که با وجود جانفشانی‌های مردم آن برای تامین خیلی از نیازها در رنج هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در پایان گفت: امیدواریم که با آمدن دولت تدبیر و امید، نخستین بارقه‌های امید در این شهر زده شود و برای زنان و دختران خرمشهری در آینده حامل خبرهای خوبی باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار