تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۱۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز صورت گرفت ؛
جمع‌آوری 40 میلیارد ریال کمک‌های نقدی توسط خیرین رامهرمزی
رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز گفت: در نهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان بیش از 40 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و تعهدی خیرین جمع‌آوری شد.

زاهد ممبینی امروز اظهار کرد: از سوی اداره آموزش و پرورش این شهرستان نهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با حضور چشمگیر خیرین شهرستان، استان و کشور در راستای کمک به آموزش و پرورش و مدرسه‌سازی در رامهرمز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این همایش بیش از 40 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و تعهدهای خیرین برای ساخت و تجهیز و نوسازی مدارس شهرستان جمع‌آوری گردید.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌مان را آباد کنیم همه باید وارد حیطه کمک به آموزش و پرورش شوند.

وی افزود: رامهرمز دانش‌آموزان با استعداد و معلمان توانمندی دارد، اما این شهرستان هنوز جایگاه واقعی خود را به‌دست نیاورده است.

ممبینی همچنین عنوان کرد: اگر عشق و هدف داشته باشیم می‌توانیم به خوداتکایی برسیم و احساس مسئولیت کنیم زیرا که این امر متعلق به همه آحاد مردم است.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز خاطرنشان کرد: خیرین کسانی هستند که از ائمه الگو گرفته‌اند و در امر خیر مدرسه‌سازی وارد شده‌اند لذا در این راستا خیرین بسیاری به ما لطف کرده و حاضر شده‌اند به آموزش و پرورش این شهرستان کمک و یاری دهند.

وی در پایان گفت: وضعیت آموزش و پرورش یک وضعیت خاص است و این مجموعه بزرگ نمی‌تواند امانت‌هایی را که در اختیار دارد به تنهائی به سرانجام برساند، لذا اگر بخواهیم دچار نقصان نشویم نیاز به مشارکت همگانی در امر آموزش و پرورش را داریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار