تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۱۱۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌مناسبت روز زن صورت گرفت ؛
ابراز ارادت کودکان خوزستانی به ساحت مقدس حضرت زهرا(س)
مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان جشن‌های باشکوهی را به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار کردند.

مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با برپایی جشن و شادمانی به پاسداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) زندگی پربار و ارزشمند این ستاره‌ خاندان عصمت و طهارت را برای کودکان و نوجوانان بازگو کردند.

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در 27 شهر استان تلاش کردند تا کودکان و نوجوانان را با سیره آن حضرت و خاندان نورانی عصمت و طهارت بیش از گذشته آشنا کنند.

برنامه‌هایی چون قصه‌گویی، ایستگاه‌های نقاشی و سفال، نمایش عروسکی، مسابقه، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، ایستگاه ادبی و تقدیر از مادران اعضا از جمله برنامه‌هایی هستند که در این مراکز برگزار شدند.

اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل شهرهایی از استان خوزستان هستند که برنامه‌های متناسب با این مناسبت را توسط مربیان و کارکنان پرتلاش خود برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار