تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۱۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان:
راه اندازی بزرگترین کارگاه بازار محور در خوزستان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از راه اندازی بزرگترین کارگاه بازار محور در زمینه های آموزش، تولید، بازاریابی و فروش در سال جاری خبر داد.

رحمن قلاوند روز یکشنبه با بیان اینکه یکی از مباحث مهم در کشور موضوع اشتغال است افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار ارائه آموزش های مهارتی است.

قلاوند گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بدنبال راه اندازی بزرگترین کارگاه مدل آموزش تولید و فروش در رشته پوشاک بوده و در حال مطالعه تدوین و طراحی آن در مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) هستیم.

وی افزود: اجرای این آموزش ها اعم از بازار محور، تولید، بازاریابی و فروش در راستای اجرای سیاست های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، برنامه پنجم توسعه، آئین نامه نظام اموزش مهارت و فناوری و نظام صلاحیت حرفه ای صورت می پذیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: هم اینک چهار حرفه مهارتی شامل کیف دوز، بافت فرش های تکنیکی، پرورش قارچ و زنبورداری در قالب شش کارگاه در شهرستان های مسجدسلیمان، اهواز، دزفول و ایذه زمینه پیوند آموزش و اشتغال را فراهم کرده است.

قلاوند خاطرنشان کرد که در سال گذشته 22 دوره مهارتی برگزار و 352 نفر آموزشهای لازم را فرا گرفتند که از این میان 274 نفر جذب بازار کار شدند.

وی گفت: در این مدل آموزشی هرکس با علاقه و انگیزه، آموزش فنی و حرفه ای را کسب کند بیکار نخواهد ماند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار