تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۱۱۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد اروند خبر داد ؛
تفاهمنامه منطقه آزاد اروند با شهرداری‌های آبادان و خرمشهر
معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد اروند از امضای تفاهم نامه عمرانی و خدماتی منطقه آزاد اروند با شهرداری‌های آبادان و خرمشهر خبر داد.

سید علی شریفی اصل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه وظایف سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه خدمات شهری و روستایی شامل فضای سبز، تنظیفات، خدمات صدور پروانه ساختمان و غیره، طی تفاهم نامه‌ای به شهرداری‌های آبادان و خرمشهر واگذار گردید.

وی اضافه کرد: این تصمیم با توجه به تصویب و ابلاغ طرح توسعه منطقه آزاد اروند و افزایش محدوده جغرافیایی این منطقه به شهرهای کل آبادان و خرمشهر در نخستین سفر رئیس جمهور به استان خوزستان و تغییرات حاکمیتی به وجود آمده اتخاذ شده است.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: از این پس وظایف سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه خدمات شهری و روستای شامل ایجاد و نگهداری فضای سبز، تنظیفات عمومی، خدمات صدور پروانه ساختمان و سایر خدمات شهرداری در حوزه خدمات شهری از طریق شهرداری های آبادان و خرمشهر انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: این تفاهم در راستای حرکت سازمان منطقه آزاد اروند به سمت نظارتی و حاکمیتی شدن است و انعقاد این تفاهم نامه یکی از نخستین گام‌ها در برای ورود به فضای حاکمیتی است.

شریفی اصل گفت: در روزهای پایانی سال اخیر و با هدف تغییر در فضای شهری بیش از یکصد و 40 میلیارد ریال به شهرداری خرمشهر نیز پرداخت شده است.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه عمرانی و خدماتی با شهرداری های آبادان و خرمشهر خاطرنشان کرد: همه هزینه‌های انجام خدمات و پروژه‌های مورد تفاهم به شهرداری‌های مذکور پرداخت می‌گردد.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد اروند ادامه داد: همچنین نظارت سازمان منطقه آزاد اروند بر حسن انجام فعالیت‌های مورد تفاهم کماکان ادامه خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار