تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۶۱۱۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ؛
پیروزی بسکتبال پتروشیمی بندر امام مقابل ذوب آهن اصفهان
تیم پتروشیمی بندر امام در نخستین دیدار خود با ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور از سد این تیم گذشت.

تیم پتروشیمی بندر امام در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور عصر دیروز در سالن اندیشه شهرک بعثت از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی کرد.

در این دیدار که به قضاوت امیرحسین صفرزاده به عنوان سرداور، محمد شهمیرزادی به عنوان داور اول و محمدرضا صالحیان به عنوان داور دوم برگزار شد، پنج بازیکن آغاز کننده برای تیم پتروشیمی را جاناتان گیبسون، مهدی کامرانی، حامد آفاق، ارسلان کاظمی و نژاد سینانویچ تشکیل می‌دادند و علی باهران، رضا لطفی، ایمان زندی، اسلاوکو ورانس و روزبه ارغوان نیز پنج بازیکن آغاز کننده برای تیم اصفهانی بودند.

در کوارتر نخست این مسابقه ذوب آهن اصفهان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و پایاپای با میزبان خود ظاهر شد و هرچند تیم پتروشیمی این کوارتر را 19 بر 15 به سود خود رقم زد اما شاگردان مهران حاتمی متوجه شدند در این دیدار هرچند برای نخستین بار دو بازیکن جدید خارجی خود را در ترکیب تیم خود دارند اما برای رسیدن به پیروزی کار چندان آسانی در پیش نخواهند داشت.

در کوارتر دوم این دیدار نیز شاگردان فرزاد کوهیان همچنان مصاف پایاپای خود با بندر امامی‌ها را ادامه دادند تا این کوارتر با نتیجه تساوی 16 بر 16 به پایان برسد و با توجه به نتیجه‌ای که در کوارتر نخست رقم خورده بود، پتروشیمی بندر امام نیمه نخست را با نتیجه نزدیک 35 بر 31 به سود خود رقم بزند.

اما در نیمه دوم و کوارتر سوم این مسابقه تعداد خطاهای فردی بازیکنان کلیدی ذوب آهن اصفهان بالا رفت و همین موضوع سبب شد تا اصفهانی‌ها دست به عصا شوند و شاگردان حاتمی نیز از این موقعیت به خوبی استفاده کرده و اختلاف امتیازات را افزایش دهند.

در ثانیه‌های پایانی این کوارتر نیز اسلاوکو ورانس بازیکن تأثیرگذار ذوب آهن اصفهان پنج فوله و از زمین مسابقه اخراج شد تا زمینه برای پیروزی تیم پتروشیمی فراهم‌تر شود.

این کوارتر با نتیجه 25 بر 12 به سود بندر امامی‌ها رقم خورد تا تیم میزبان 60 بر 43 از میهمان اصفهانی خود پیش بیفتد.

اما در کوارتر چهارم این دیدار در حالی که برتری مشهود بندر امامی‌ها ادامه داشت مهران حاتمی ترجیح داد به بازیکنان ذخیره خود میدان بدهد تا بازیکنان کلیدی خود را نیز برای دیدارهای بعدی حفظ کرده باشد.

اما هرچند کوارتر پایانی این مسابقه 29 بر 20 به سود اصفهانی‌ها رقم خورد اما در مجموع این تیم پتروشیمی بندر امام بود که با نتیجه 80 بر 72 از سد ذوب آهن اصفهان گذشت.

در این دیدار ارسلان کاظمی توانست با 13 توپ‌ربایی و کسب 13 امتیاز و تأثیرگذاری 28 علاوه بر کسب عنوان مؤثرترین بازیکن این میدان، «دبل دبل» نیز بکند.

تیم پتروشیمی بندر امام و ذوب آهن اصفهان در دومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور فردا دوشنبه از ساعت 16 در سالن اندیشه شهرک بعثت به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مرحله از رقابت‌ها به صورت سه از پنج برگزار و هر تیمی که در مجموع به سه پیروزی دست پیدا کند به مرحله فینال این مسابقات صعود خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار