تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۶۱۱۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمیمی :
نفت اروندان مدیریت جهادی را در دستور کار دارد
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل وجود میادین مشترک در حوزه فعالیت شرکت نفت و گاز اروندان، این شرکت هم اکنون مدیریت جهادی را در دستور کار خود قرار داده است.

عبدالله تمیمی اظهار کرد: با انتقال همه ساختار اداری شرکت نفت و گاز اروندان به استان خوزستان، این شرکت در انجام وظایف خود برای توسعه برخی شهرهای استان خوب عمل کرده است.

وی افزود: هم اکنون مرکز اصلی فعالیت این شرکت در شهرستان خرمشهر است و به گفته مدیران شرکت، اغلب کارکنان این شرکت به خصوص افراد جدید جذب شده از شهرهای محل فعالیت این شرکت در شهرهایی مثل شادگان، خرمشهر و دشت آزادگان است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون میادین مهم و استراتژیکی مثل میدان نفتی آزادگان، یادآوران، جفیر، اروند و دارخوین در دست این شرکت است که خوشبختانه با رصد فعالیت های صورت گرفته در این شرکت به خصوص در دو ماه اخیر شاهد توسعه فعالیت های شرکت نفت و گاز اروندان به سمتی که انتظار می رود هستیم.

تمیمی افزود: چندین میدان مشترک با کشور عراق در حوزه فعالیت های شرکت نفت و گاز اروندان وجود دارد که خوشبختانه مدیران این شرکت با سرلوحه قرار دادن یک مدیریت جهادی، عملکرد مناسبی در این خصوص از خود به جای گذاشته و به نظر می رسد در آینده اخبار خوشی از این شرکت به گوش مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه جذب نیروهای بومی یکی از جدی ترین خواسته های مردم منطقه از این شرکت نفتی است، عنوان کرد: در گفتگوهایی که با مدیران این شرکت در چند روز اخیر داشته ایم آنها قول داده اند تا حد امکان جذب نیروهای خود را به افراد بومی اختصاص دهند و دیگر مردم شاهد نخواهند بود که برای نیروهای ساده خدماتی نیز از بیرون از منطقه برخی افراد جذب این شرکت بشوند.

تمیمی افزود: همچنین مدیران این شرکت قول داده اند تمام تلاش خود را برای احیای زیرساختهای منطقه فعالیت خود و آنجا که قانون به آنها اجازه می دهد به کار گیرند و قدمی در حد وسع خود برای احیای منطقه بردارند که ما انتظار داریم این همکاری و نگاه مثبت مدیران این شرکت به شهرهای محل فعالیت آنها همچنان ادامه داشته باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار