تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۱۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی دوره‌های آموزشی هنرهای تجسمی در آبادان
نقاشی کودک، چاپ دستی، موزائیک چسبانی، نقاشی روز سنگ، نقاشی ویترای، عکس،کاردستی با وسایل دور ریختنی، خوشنویسی، گرافیک، مینیاتور، طراحی و رنگ روغن و کاریکاتور کلاس‌های آموزشی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مرکز آبادان در تابستان پیش رو است.

مولود اسفندیاری، مسؤول هنرهای تجسمی حوزه هنری مرکز آبادان، در توضیح این کلاس‌ها گفت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی شهروندان در تمام مقاطع تحصیلی و سنی شامل دانش آموزان و دانشجویان و هنرمندان و سایر اقشار مردم از برنامه‌های مورد اهتمام این واحد هنری است که با توجه به امکانات و مقدورات صورت می‌گیرد.

به گفته وی: سعی شده تا تنوع دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف موجب تامین سلیقه‌های هنری عموم مردم و علاقه‌مندان به آموزش‌های هنری شود.

اسفندیاری، با اشاره به این که این دوره‌ها در تابستان به شکل ویژه برگزار می‌شود، گفت: در صورت وجود متقاضی این دوره‌ها در سایر فصول سال نیز برگزار می‌شود.

طبق اعلام واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مرکز آبادان علاقه‌مندان به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت 8 تا 2 بعد از ظهر و روزهای شنبه و سه‌شنبه از ساعت 5 بعد از ظهر تا 8 شب به دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری مرکز آبادان مراجعه كنند و یا با شماره‌های 4433522و4435966 تماس بگيرند.

گفتنی است نشست‌های تخصصی کانون‌های فعال تجسمی در رشته‌های نقاشی، گرافیک، عکس، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، مینیاتور و حجم‌سازی با حضور علاقه‌مندان و هنرمندان در این واحد برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
زینب بدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
0
0
سلام.میخواستم بپرسم برای من که11 سالم هست کلاس هست؟
با تشکر از شما
:
:
:
آخرین اخبار