تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۱۱۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام خبر داد ؛
افزایش‌تولیدمحصولات‌پلیمری‌پتروشیمی‌بندرامام
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام از افزایش 9 درصدی تولیدات پلیمری شرکت بسپاران خبر داد.

رضا امیری امروز اظهار داشت: پتروشیمی بندرامام در سال گذشته که مزین به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی بود با تولید 548 هزار و 488 تن محصولات پلیمری نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن، 9 درصد افزایش تولید داشت.

وی ادامه داد: شرکت بسپاران پتروشیمی بندر امام سال گذشته با تولید محصولاتی نظیر پروپیلن به میزان 68 هزار و 916 تن، بوتادین به میزان 23 هزار و 689 تن، رافینیت به میزان 27 هزار و 17 تن، پلی‌اتیلن سنگین به میزان 139 هزار و 760 تن، پلی‌اتیلن سبک به میزان 116 هزار و 125 تن، لاستیک مصنوعی به میزان 38 هزار و 387 تن و پی‌وی‌سی به میزان 134 هزار و 595 تن، سهم عمده‌ای را در تولیدات شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام برعهده داشته است.

شرکت بسپاران یکی از پنج شرکت‌ تابعه پتروشیمی بندر امام است که به عنوان نخستین تأمین‌کننده محصولات پلیمری به شمار می‌رود.

این شرکت دارای واحدهای پلی‌اتیلن سبک، پلی‌اتیلن سنگین، پلی‌پروپیلن، پی‌وی‌سی و لاستیک مصنوعی است که تولیدات این واحدها در تهیه ظروف پلاستیکی مخصوص نگهداری مایعات، لوله‌های مخصوص گاز‌رسانی، ظروف مخصوص نگهداری مواد شیمیایی و غذایی، گونی‌های پلاستیکی، لوازم منزل و دکوراسیون، تایرهای سواری، کامیون، صنایع کفش‌سازی، اسباب‌بازی و عایق الکتریکی کاربرد دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار