تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۱۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قنبری:
معلمان عشایر درحقیقت شرکای‌شهدا هستند
رئیس آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: معلمان عشایر فداکاران زاگرس و شرکای شهدا هستند.

قنبری با اعلام این مطلب اظهار کرد: معلمانی که به عشایر خدمت می کنند در حقیقت فداکاران زاگرس هستند این معلمان همیشه و در همه حال با شعار کار، کار و کار مشغول ایثار و ازخودگذشتگی هستند و همانگونه که شهدا با ایثار جان به مردم عشق ورزی کردند معلمان عشایری نیز با همین از خودگذشتگی در حقیقت شرکای شهدا هستند.

وی افزود: معلمان عشایری به دلیل خدمت در مناطق صعب العبور سختی فراوانی را تحمل می کنند و به دلیل همین سختی ها می توان گفت که در واقع معلمان عشایر شمع های فروزان همیشه برپا هستند.

رئیس آموزش و پرورش عشایر خوزستان تصریح کرد: در هفته معلم از صد نفر از نیروهای آموزش و پرورش عشایر استان که در طول سال تحصیلی گذشته تلاشگر بودند و همچنین 23 معلم نمونه مناطق 14 گانه استان در مراسمی که به صورت متمرکز در اهواز برگزار خواهد شد با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل می آید.

قنبری در ارتباط با برنامه های اجرایی هفته معلم اذعان کرد: در هفته معلم از مقام شامخ معلمان ایثارگر و خانواده معظم شهدا تجلیل شده و برگزاری مسابقات فرهنگی ـ ورزشی و کوهنوردی، شرکت معلمان در نماز جمعه و تجدید بیعت با آرمان بلند شهدا و مقام معظم رهبری، ارسال پیامک تبریک به فرهنگیان عشایر، ارسال متن پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان به مناطق و تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش عشایر از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته خواهد بود.

وی اظهار کرد: معلمان عشایری برای ما بسیار مهم هستند و کاری که این معلمان انجام می دهند با هیچ تجلیلی قابل جبران نیست چرا که این معلمان دلسوز در مناطقی که رفت و آمد در آن بسیار سخت است حضور پیدا کرده و برای تدریس و گسترش عدالت آموزشی نورافشانی عملی می کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار