تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۱۱۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسئولین استانی ؛
زنگ سلامت در شهرستان کارون نواخته شد
زنگ استانی سلامت در مدرسه دوره اول متوسطه حضرت ابوالفضل شهرستان کارون با حضور مسئولین استانی نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون در این مراسم گفت: آموزش و پرورش یک نهاد خدماتی نیست بلکه یک ارگان علمی، سرمایه ای و اساسی برای جامعه است. آموزش و پرورش بهترین گزینه برای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ ملی است و اگر در آموزش و پرورش درست سرمایه گذاری شود می توان بهترین نتیجه ها را در زمینه های مختلف در جامعه مشاهده کرد.

عزیز مزرعه افزود: در شهرستان کارون 28 هزار دانش آموز است که این تعداد دانش آموز تنها در یک شهر نشان از گستردگی خانواده آموزش و پرورش دارد و اگر ما به دنبال شاخص های کیفیت و جلوگیری از هدررفت نیروی انسانی هستیم باید مدیران آموزش و پرورش بتوانند با فراغ بال و راحت تر تصمیم گیری کنند.

وی در پایان گفت: دانش آموزان نسل آینده و مسئولین آینده کشور هستند بنابراین ما مؤظف هستیم تا دانش آموزان را مجهز، با نشاط و امیدوار تربیت کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، مدیر مرکز بهداشت استان، مدیر مرکز بهداشت شرق و غرب اهواز، مدیر عامل محیط زیست خوزستان، رئیس نظام پزشکی استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، معاون فرمانداری کارون و اعضای شورای منطقه کوت عبداله نیز در این مراسم حضور داشتند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار