تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۱۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظور تسهیل و تسریع در خدمات‌رسانی به مشترکین صورت می‌گیرد ؛
تقویت سامانه تلفنی 122 در شهرهای استان
مدیر سامانه 122 ارتباطات مردمی شرکت آبفای خوزستان بر تقویت و گسترش سامانه تلفنی 122 در شهرهای استان تاکید کرد.

کوروش حبیب‌پور امروز اظهار کرد: سامانه تلفنی ارتباط مردمی 122 آبفا خوزستان در 36 شهر استان پاسخگوی سؤالات و گزارشات مربوط به اتفاقات حوزه آب و فاضلاب است و به زودی در دیگر شهرهای استان نیز فعال خواهد شد.

وی تلاش برای جلب رضایت بیشتر مردم و رسیدگی به موقع به درخواست‌های مردمی را از اولویت‌های مهم آبفای خوزستان در سال 93 عنوان کرد و افزود: کارشناسان آبفا آماده پاسخگویی به سؤالات مشترکان در زمینه‌های مختلف هستند.

مدیر سامانه 122 ارتباطات مردمی شرکت آبفای خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آبفا خوزستان بیش از 6 هزار و 558 کیلومتر شبکه آب و 2 هزار و 761 کیلومتر شبکه فاضلاب و بیش از 575 هزار اشتراک آب و نزدیک به 188 هزار اشتراک فاضلاب را در اختیار دارد، اذعان داشت: با بهره‌گیری از سیستم جدید و تحت وب در این سامانه مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستان نسبت به سیستم قبلی به شدت کاهش یافته و این اقدام به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکان استان صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از مردم استان به خاطر همکاری با این سامانه و گزارشات به موقع به این مرکز که باعث تسریع در کار و جلوگیری از هدر رفت آب شده‌اند، خاطرنشان کرد: این سامانه پل ارتباطی مردم و شرکت آبفای خوزستان است و کارکنان و مدیران این شرکت خود را در مقابل مردم پاسخگو می‌دانند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار