تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۶۱۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز:
مشکل فاضلاب در اهواز خودنمایی می کند
عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: یکی از مهمترین مشکلات در اهواز که از زبان همه ما اعضای شورای شهر شنیده شد، اما همچنان در شهر خودنمایی می‌کند مشکل فاضلاب است.

زیبا صالح‌پور در جلسه شورای شهر اهواز که عصر دیروز برگزار شد اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در برنامه بودجه شهرداری در سال 93 سعی کردیم لحاظ شود اختصاص بخشی از بودجه به پروژه‌های خاص بانوان است.

وی ادامه داد: از شهرداری انتظار می‌رود که این پروژه‌ها را در اولویت کار خود قرار دهد تا در آینده شاهد افتتاح سراهای محله و فضاهای ورزشی مختص بانوان باشیم.

عضو شورای شهر اهواز خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات در اهواز که از زبان همه ما اعضای شورای شهر شنیده شد اما همچنان در شهر خودنمایی می‌کند و با آغاز گرما تاثیرش را نشان می‌دهد مشکل فاضلاب است.

وی اضافه کرد: مشکل فاضلاب در بخش‌هایی از شهر زندگی مردم را تلخ کرده است اما به دلیل اینکه ما اعضای شورای شهر نمی‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم باید با دستگاه‌های مرتبط رایزنی و تعاملاتی در این زمینه داشته باشیم.

صالح‌پور عنوان کرد: با وجودی که هشت ماه از آغاز کار شورای شهر اهواز می‌گذرد تاکنون یک جلسه مشترک میان اعضای شورا با نمایندگان مردم اهواز در مجلس برگزار نشده است پیگیری مشکلاتی از نوع فاضلاب به آنها هم مرتبط است اما آنها تاکنون هیچ تمایلی به برگزاری این جلسه نداشته‌اند.

وی تصریح کرد: اگر ما خود را جای مردم قرار دهیم و شاهد باشیم که مردم در یک منطقه دو روز از آب شرب محروم هستند مسئله را به شیوه‌ای دیگر خواهیم دید.

عضو شورای شهر اهواز در پایان اذعان کرد: اگر ما اعضای شورای شهر اهواز در طول چهار سال خدمت خود بتوانیم مشکل فاضلاب مردم را حل کنیم مهمترین کار را انجام داده‌ایم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار