تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۱۳۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهبود آب‌رسانی به شهرک‌های صنعتی اهواز
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: به منظور تقویت دبی آب شهرک های صنعتی، طرح جامع آب رسانی توسط حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری در حال پیگیری است.

اخلاق محمدیان اظهار داشت: به منظور ایجاد پارک 5/6 هکتاری در ورودی شهرک صنعتی شماره 2 اهواز، شرکت آب و فاضلاب یک انشعاب در اختیار این شرکت قرار می دهد.

وی افزود: درهمین راستا، راه اندازی و بهره برداری از مخازن و تاسیسات آب مربوط به توسعه شهرک های صنعتی اهواز شماره 2 و 3 به منظور واگذاری به شرکت آبفا اهواز مورد بررسی قرار گرفته است .

وی یادآورشد: به منظور اجرای سریع تر خط انتقال فاضلاب شهرک صنعتی اهواز شماره 4 ، اخذ مجوزهای لازم از اداره کل راهنمایی و رانندگی و شهرداری اهواز در حال پیگیری است.

محمدیان همچنین با بیان اینکه مقرر شده است این شرکت با انجام پیگیری های لازم راهکار مناسبی برای تکمیل خط آب رسانی به شهرک صنعتی شماره 5 اهواز اتخاذ کند افزود: تعمیرات شبکه فاضلاب و ایستگاه پمپاژ فاضلاب درون شهرک صنعتی شماره یک اهواز بزودی انجام خواهد شد .

محمدیان افزود: از این پس شرکت آب و فاضلاب اهواز نماینده ای به عنوان بهره برداری و نگهداری از شبکه ها و خطوط آب شهرک های صنعتی شماره 2 و 3 اهواز مستقر می کند .
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار