تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۱۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند:
برخی به‌دنبال رانت‌خواری در منطقه‌آزاد هستند
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت:برخی با انتشار مطالب خلاف واقع در صدد رانت خواری در منطقه آزاد اروند هستند.

عبدا... کعبی افزود: مردم آبادان و خرمشهر بدلیل همراهی همیشگی با نظام و انقلاب شایسته بهترین خدمت ها هستند ولی متاسفانه برخی با فضاسازی رسانه ای، تلاش می کنند که این خدمت ها کمرنگ و عملیاتی نشوند.

وی بااشاره به خبر بی اساس یک پایگاه اطلاع رسانی درآبادان مبنی بر تغییر مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: برخی آگاهانه یا ناآگاهانه با فضا سازی رسانه ای فضای کسب و کار را در منطقه آلوده می کنند که این امرموجب عقب ماندگی شهرستان های آبادان و خرمشهر می شود.

وی رسانه ها را از ارکان دموکراسی خواند و اضافه کرد: متاسفانه برخی اخلاق رسانه ای را رعایت نمی کنند.

وی انتقاد سازنده را عامل پیشرفت در هر جامعه ای دانست و گفت: جوسازی ضد مدیریت منطقه آزاد و نام بردن از افرادی خاص برای جانشینی مدیرعامل نمی تواند باعث پیشرفت منطقه شود.

کعبی اظهارکرد:تمام اعضای هیات مدیره و مسوولان منطقه آزاد اروند از فرزندان خوزستان هستند و دنبال ایجاد فضایی برای رشد و ارتقای جایگاه اشتغال و جذب سرمایه گذار در منطقه می باشند.

عضو هیات مدیره منطقه آزاد اروند با اشاره به فراهم کردن شرایط ویژه برای جذب سرمایه گذار در منطقه آزاد اروند بویژه سرمایه گذاران بومی آبادان و خرمشهر افزود: بستر و امکانات مناسب سرمایه گذاری از جمله تامین زیرساخت لازم مانند زمین، آب و انرژی برای سرمایه گذاری از اولویت منطقه آزاد اروند در دولت تدبیر و امید است.

وی به اعلام آمادگی چندین سرمایه گذار برای حضور در منطقه اشاره کرد و گفت: مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند بدنبال توسعه و رونق شهرک های صنعتی و اقتصادی، توسعه پالایشگاه آبادان، جذب سرمایه گذار برای رونق کسب و کار و اشتغال مولد و تجهیز و بهسازی ناوگان حمل و نقل در شهرستان های آبادان و خرمشهر است.

کعبی، با اشاره به جمعیت 30 هزار نفری بومی منطقه آزاد کیش گفت: بیش از 500 هزار نفر در منطقه آزاد اروند ساکن هستند لذا رفع بیکاری در این منطقه نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی افزود: در گام نخست باید روحیه یاس و ناامیدی را از مردم آبادان و خرمشهر دور کرد که این موضوع نیازمند تلاشی همه جانبه و فرهنگ سازی است.

کعبی نگاه ویژه رییس جمهوری به شهرستان های آبادان و خرمشهر را ستود و گفت: رییس جمهوری در سفر اخیر به منطقه آزاد کیش درجمع مسوولان مناطق آزاد از وجود مشکلات فراوان در آبادان و خرمشهر ابراز شرمندگی کرد.

وی افزود: آقای روحانی در سفر پارسال خود به آبادان و خرمشهر قول توسعه این شهرستان ها را داد تا خواسته های به حق و مشروع مردم این منطقه تامین شوند.

عضو هیات مدیره منطقه آزاد اروند گفت: رییس جمهوری بر لزوم لایروبی اروند رود تاکید دارند و این موضوع نقطه عطفی در توسعه منطقه است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار