تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۱۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولید خط لوله صلح از عسلویه تا پاکستان در اهواز
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: خط لوله صلح از عسلویه تا 400 کیلومتر داخل خاک کشور پاکستان از سوی این شرکت تولید می شود.

عبدالحسین بساق زاده  گفت: شرکت لوله سازی اهواز توانست خطوط لوله مورد نیاز از مسیر عسلویه تا ایرانشهر را به موقع و با کیفیت بالا ساخته و تحویل دهد. اعتبار شرکت از این حیث است که با برند خود مواد اولیه را از کشورهای اروپایی تهیه و اقدام به تولید کرد.

بساق زاده با بیان اینکه این شرکت در مرحله نخست و تاکنون 902 کیلومتر خط لوله 56 اینچ از عسلویه تا ایرانشهر را ساخته و تحویل داده است، افزود: 200 لوله سازی اهواز کیلومتر خط لوله از ایرانشهر تا مرز پاکستان و  400کیلومتر دیگر تا داخل خاک این کشور را در دست ساخت دارد که مذاکرات این دو مرحله انجام شده و در مرحله انعقاد قرارداد بین دو کشور است.

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز،  همچنین به تولید لوله های کیسینگ اشاره کرد و گفت: براساس قراردادی که به تازگی با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران برای تولید لوله های کیسینگ جداره چاه منعقد کردیم، هم اکنون در حال تولید 120 شاخه لوله 35 اینچ برای شرکت نفت و 180 شاخه لوله 30 اینچ برای شرکت حفاري هستیم.
 
بساق زاده بیان کرد: از جمله پروژه های مهم شرکت در تولید لوله های گاز ترش، پروژه های خط لوله پارس جنوبي در پنج فاز است که مشتریان این لوله ها شرکت پتروپارس به ميزان 112 کیلومتر لوله، شرکت توتال فرانسه با 218 کیلومتر و شرکت آجیب ایستالیا با 164 کیلومتر لوله است.
 
وی افزود: همچنین 225 کیلومتر لوله برای شرکت آلماني preussage  و 332 کیلومتر لوله براي طرح میدان نفتی آزادگان باید تولید کنیم.

شرکت لوله سازی اهواز با مجموع ظرفیت افزون بر دو میلیون تن، انواع لوله های مورد نیاز صنایع نفت، گاز و آبرسانی را تولید می کند. لوله سازی اهواز دارای برند خارجی بوده و تاکنون در کارنامه خود انجام پروژه های ملی همچون "آغار و دالان"، پنج فاز پارس جنوبی و 902 کیلومتر خط لوله صلح مشارکت دارد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار