تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۱۳۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از شرکت تولید سازه‌های فلزی در منطقه آزاد اروند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شرکت بین المللی پترو براسان تولیده کننده و سازنده انواع سازه های فلزی فراساحل در شهرک صنعتی منطقه آزاد اروند به مرحله بهره برداری رسید.

اسماعیل زمانی روز سه شنبه افزود: این شرکت بین المللی با ظرفیت تولید سالانه هزار تن انواع سازه های فلزی فراساحل در سایت صنعتی خرمشهر به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: این شرکت تولید کننده دک و پلتفرم سکوهای کوچک دریایی است که هم اکنون در حال آماده سازی این دک ها به منظور استفاده در سکوهای نفتی سلمان است.

زمانی افزود: این شرکت با سرمایه گذاری بیش از 211 میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار و400 متر مربع موجب اشتغالزایی مستقیم 45 نفر در بخش تولید و پشتیبانی شده است.

وی گفت: سازه های فراساحلی نظیر سکوهای نفتی در ایران جهت دستیابی به منابع ارزشمند دریایی در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند با اشاره به اهمیت سال اقتصاد و فرهنگ افزود: هدف منطقه آزاد اروند حمایت از تولید و سرمایه گذاران است و مطمئنا سرمایه گذاری در عرصه صنعت موجب اشتغالزایی مولد و تولید ثروت در منطقه و کشور خواهد شد.

گفتنی است هم اکنون بیش از 80 واحد تولیدی و صنعتی فعال در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند وجود دارند که در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت می باشند.
:
:
:
آخرین اخبار