تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۱۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خواستار شد ؛
بازنگری‌در رسم‌غلط‌بی‌ثباتی‌مدیریتی‌دردولت‌جدید
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسم غلط بی‌ثباتی مدیریتی با آمدن دولت جدید باید از نظر اجرایی بازنگری شود و از آن بیرون بیاییم.

آیت‌‌الله محسن حیدری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اهواز که ظهر امروز در تالار مهتاب برگزار شد اظهار کرد: مدت هشت سال از نزدیک شاهد حضور فعال عبدالعزیز فدعمی فرماندار سابق اهواز در همه عرصه‌ها بودیم.

وی ادامه داد: ثبات هشت ساله فرماندار اهواز یکی از خصوصیاتی است که در بین مسئولان وجود نداشته و این ثبات مدیریتی از مسائل مهمی است که در نظام باید به آن عادت کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ثبات مدیریتی در کشور می‌تواند مایه خیر و برکت باشد تصریح کرد: تغییر مکرر مدیران باعث ایجاد مشکلات زیادی می‌شود در حالیکه نیازی نیست با آمدن یک دولت جدید مدیران به هم بریزند زیرا آثار و تبعات بدی بر روند امور خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه این رسم غلط باید از نظر اجرایی بازنگری شود و از بی‌ثباتی مدیریتی بیرون بیاییم عنوان کرد: به عنوان مثال در اهواز در طول مدت دو سال 6 شهردار عوض شد که به دنبال آن شاهد بی‌ثباتی در شهر بودیم اما زمانی که یک شهردار دو سال امورات شهر را به دست گرفت رونقی به وجود آمد.

آیت‌الله حیدری در خصوص عملکرد فدعمی گفت: فرماندار اهواز در حدی که توان داشت به شهر اهواز خدمت کرد و از ویژگی‌های بارز دوران خدمتش می‌توان به تعامل با دستگاه‌های امنیتی، نظامی، امام جمعه و روحانیت اشاره کرد که در این زمینه نمره‌اش بیست بود.

وی بر لزوم توجه به مناطق محروم و حاشیه‌نشین تاکید کرد و افزود: مناطق حاشیه‌نشین بستری مناسب برای سوءاستفاده دشمنان اسلام و نظام است که نیازمند توجه بیشتری هستند.

آیت الله حیدری اظهار کرد: فرهنگ غلطی در کشور رواج یافته که یک یا دو بچه کافی است که این مسئله مشکلات زیادی از جمله پیری جمعیت را ایجاد کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار