تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۶۱۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
آمار تغییر مدیریت در کشور بالا است
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: آمار تغییر مدیریت در کشور بالا است و بی‌ثباتی مدیریتی می‌تواند مشکلاتی در روند کار‌ها به وجود آورد که امیدواریم به ثبات مدیریت دست یابیم.

فرج‌الله خبیر در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اهواز که روز گذشته در تالار مهتاب برگزار شد اظهار کرد: عبدالعزیز فدعمی، که به مدت هشت سال به عنوان فرماندار اهواز خدمتگزار مردم بودند تمامی تلاش خود را در ایجاد امنیت در کلانشهر اهواز داشتند.

وی ادامه داد: انتخاب فرمانداران و بخشداران از وظایف معاون سیاسی اجتماعی استانداری است و خوشبختانه در استانداری خوزستان در این زمینه افراد یا دستان پشت پرده‌ای وجود نداشت.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان یک استان ویژه است تصریح کرد: خوزستان علاوه بر نقش ملی دارای نقش بین‌المللی نیز است و عمده منابع درآمدی دولت به این استان برمی‌گردد بنابراین اداره آن راحت نیست.

وی با اشاره به اینکه شهر اهواز به عنوان مرکز استان دارای خصوصیات ویژه‌ای است عنوان کرد: اهواز به عنوان مرکز خوزستان دارای نقش قابل توجهی در مسائل کشور است و پیچیدگی‌های زیادی در اداره امور شهر از نظر ترکیب و تنوع در جمعیت وجود دارد.

خبیر با بیان اینکه آمار تغییر مدیریت در کشور بالا است اظهار کرد: بی‌ثباتی مدیریتی می‌تواند مشکلاتی در روند کار‌ها به وجود آورد که امیدواریم به ثبات مدیریتی دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: در برخی از کشورهای توسعه یافته تعدادی از مدیران کلیدی در وزارتخانه‌ها وجود دارند که هیچ‌گاه تغییر نمی‌کنند زیرا با تغییر مدیریت در پست‌های کلیدی اختلالات بسیار در امور این کشور‌ها به وجود می‌آید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان اضافه کرد: باید سیستم ارتقا از درون سازمان را فعال کنیم به این ترتیب که افراد براساس شایستگی و از رده پایین بدون فشار گروهی و حزبی به رده‌های بالا برسند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار