تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۶۱۳۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کل دادگستری خوزستان:
اهواز به امنیت بیشتری نیاز دارد
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اهواز به امنیت بیشتری نیاز دارد و مردم باید امنیت را در کف خیابان‌ها احساس کنند.

محمدباقر الفت در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اهواز که عصر روز گذشته در تالار مهتاب برگزار شد اظهار کرد: شکرگزاری از وجود افرادی ازخودگذشته مانند فدعمی باعث می‌شود از وجود چنین افرادی بیشتر متنعم شویم.

وی ضمن برشمردن ویژگی‌های مثبت فدعمی ادامه داد: در شهرستان اهواز کار فرمانداری کردن ساده نیست و وجود جریان‌های مختلف سیاسی و افرادی که در این حوزه فعالیت و مداخله دارند امور اجرایی و سیاسی شهرستان را با سختی‌های خاصی مواجه می‌کند.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه عمران، آبادانی و امنیت در خوزستان تابع اهواز است تصریح کرد: مدیریت این شهرستان الگو و راهنمایی برای سایر مدیران در شهرستان‌ها و استانداری است.

وی با اشاره به اینکه بااخلاق بودن، هنر مردان خدا است عنوان کرد: عده‌ای معتقدند که اخلاق تضعیف و بی‌رنگ شده است اما در این مدت ما در فرمانداری اهواز مدیریت بااخلاق، به دور از دروغ، بدون حسادت و کبر همراه با تواضع را شاهد بودیم.

الفت خاطر نشان کرد: مباحث مربوط به امنیت اهواز قطعا محدود به فرمانداری و تصمیمات فرمانداران نمی‌شود بقیه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها باید در کنار فرماندار باشند که با صداقت و سلامت نفس فدعمی این اتفاق در دوران خدمت وی افتاد.

وی با بیان اینکه در اهواز نیاز به امنیت بیشتری داریم اذعان کرد: خوزستان دارای ظرفیت‌های زیادی است و برای استفاده از این ظرفیت‌ها و ورود سرمایه‌گذاران به استان باید امنیت در کف خیابان‌ها احساس شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: آمار سرقت‌ها نسبت به گذشته کاهش یافته است و مردم را با آرامش بیشتری در مسیر زندگی هدایت می‌کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار